indulgendesign Love Roxy Sowlaty's home snippets. That's on the blog too today 7d

» LOG IN to write comment.

indulgendesign This! Was on the blog today. Link in bio #interiordesign #fabulousfloors 7d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

indulgendesign Woke up making cookies at 1:40 am . May regret this on commute to work in several hours. 1w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign Painting client's daughter's room for the start of an enchanted forest theme. Gotta finish in two wks in time for her bday! 1w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign Good morning gorgeous! Been m.i.a. over here getting settled in my condo. The blog has been a lil left behind but I'm back at it. Just enjoying my new home. 1w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign I gotta problem... 3w
  •   lizfromcv Haha! I can't get out of Target without spending (or wanting to spend) over a $100. I'm crazy that way. BTW - found your blog link on your Pinterest site and and am so glad I did. You are incredibly talented designer and I love the ideas you have and photos you post. Good times! 3w
  •   indulgendesign @lizfromcv I appreciate that so much. Thank u for reading. I will update much more frequently on the blog this week! 1w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign This pic doesn't reflect how long that line was lol. I was at show #2 & had a great time. #mke #kevinhart 6 shows sold out over the weekend! 3w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign #milwaukee riverwalk last night in a rediculously long line for #kevinhart
Weather was nice tho!
3w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign Metallic pillows @targetstyle 3w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign Lovely navy and pink #targetstyle new #nautical collection @targetstyle. #decor 3w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign His & hers. Yesterday on the blog: #closet #lighting link in bio #interiordesign #storage 4w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign Who else needs a vacation? 4w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign #worldmarket has a nice selection of canvases. Really large sizeable ones for $99 4w

» LOG IN to write comment.

indulgendesign On the blog today...abstract art is really hard to do IMO...link in bio. 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

indulgendesign Scored this swag chandelier (nice size too) for $52 bucks at @pier1 #pier1

This made my weekend!
1mon
  •   theaestate nice!! 1mon
  •   naewalker Ohhh La La 1mon
  •   _sadistic.sid_ How did you manage that?! That's a good deal off the lamp! Lol 1mon
  •   indulgendesign @_sadistic.sid_ the cord wasn't woven thru chain link correctly so it would hang crooked. I was able to have it straight on the store and all it needs is removing that one link to ensure it hangs leveled. Because of that it was already half off but the extra 10 was a surprise once I was rung up. I'm toooo excited lol. I didn't even look to see original price I just knew for 62/52...I was gonna make it work 1mon
  •   bylecreme Omg that's such a steal!!! 1mon

» LOG IN to write comment.

indulgendesign Lately on the blog...as in the last week.....where to hang sconces in bathrooms, painted vintage trunks, kid's closet inspiration, decorating with shark jaws, fossils & more....www.designindulgences.com 1mon

» LOG IN to write comment.

indulgendesign Speaking of flowers....I scored a $23 garden stool from @tjmaxx and a pretty orchid from @marshalls. I move in a month but I will pack it last. I need something pretty to look at #tjmaxx #marshalls #designindulgences #decor 2mon

» LOG IN to write comment.