» LOG IN to write comment.

Video House of Wraps
houseofwraps Push to start #pushtostart 5h

» LOG IN to write comment.

houseofwraps So at the corner of my eye I see these lights flashing and had to get a closer look. Apparently a secondary antenna was necessary to catch alien broadcasting #smdh #smh #why #prettylights #flashlights #flashinglights #purejdm #doubleantenna #etphonehome #alienbroadcasting #alienradio #fail #epicfail #funny #sharkfin #lol 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

houseofwraps You can build the miami heat team anywhere, but you cannot build the staff or organization. Those are the real MVP's #heatnation #NOlebronNOproblem #NOlewisNOproblem #NOjjNOproblem #miamiheat #whitehot #redhot #wearecomingforthattrophy 5d
  •   tito_tropikana You fucked him up with this one!!! @kingjames #SHOTZ! #HOM3! 5d
  •   btruss Haha yeah cause you still have wade and bosh to old over paid plugs. Miami is gonna be back to where they were before mediocre with the worst fans in the NBA. Ain't that a bitch 5d
  •   houseofwraps @btruss highly doubtful... Bosh is going to step up this year. And mediocre?? Lol we have been in the top 7 in the east and averaging top 3 in the past 10 years. And there is no way we are have the worst fans in the nba with that record history #knowyourfacts 5d
  •   houseofwraps *top 7 since the league started in the late 80's 5d
  •   btruss Haha yeah keep telling yourself that bud. Dude is a 16-6 spot up three point shooter now. Yeah that's back when wade could actually play and wasn't a China doll. Before you got James your arena was always half empty. Bunch of band wagons. Florida has the worst professional sports fans out there I don't care what you say 5d
  •   houseofwraps Don't know what your talking about I've always seen the arena packed every time I've been since 99. Outsiders looking in have absolutely no idea what they are talking about. Wade?? Haha well lets just see what he has in store for the world this season. Bosh was put in that position because it was the plan. This time the plan is different. Band wagons??? Ofcoarse any city wants their home team to win that's in every state they don't want to pay to see their team lose... I personally don't care I go either way. But you think that dosent happen in every state? 5d
  •   btruss Huh cause everytime I watched highlights before they got wade and LeBron there were always more empties the fans. And that's what wade said last year face it he's old and has nothing left. Yeah bandwagons which is half the people in Miami only cheer and show up when they win. Just some fans are delusional when it comes to their teams. By the way you guys do amazing work. 5d
  •   houseofwraps @btruss well when we see away games on tv there a lot of empty stadiums out there aswell. It's just a gimmick they pull to have reasons to hate other cities. Thanks by the way 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.