hotfm976 Video #KitaJuara ini didedikasikan kepada mereka yang tidak pernah berhenti menyokong sesebuah pasukan tanpa mengira keputusan perlawanan sama ada menang, kalah atau seri. Ia ditujukan buat semua yang terlibat dalam bola sepak negara kita, dari peminat dan penyokong hinggalah pemain dan pasukan. Ini liga kita, kitalah juara! - #Repostdari @tv3malaysia 1h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 @deen_hotfm tgh fokus interview @yunamusic, sekali ada orang call?! Dgrkan ulangan #15minitbersama @yunamusic di #HotFMJam @deen_hotfm @liza_hotfm. #Material #Yuna 5h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 #15MinitBersama @yunamusic petang ni nak cerita pasal Material. Dengarkan #hotFMJam sekarang & ulangannya jam 6ptg nanti 6h
  •   eevezati tde pun ulangan. kecewa 4h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 KUANTAN: Pahang muncul pendahulu baharu Liga Super buat julung kali selepas menewaskan Perak 1-0 di Stadium Darul Makmur, Kuantan.
Sumber: @beritaharian #SukanHotFM
9h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 KUALA LUMPUR: Jaguh badminton negara, Datuk Lee Chong Wei layak beraksi pada Kejohanan Badminton Dunia 2015 Ogos ini, tetapi penyertaannya perlu mengikut peraturan, kata Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin Abu Bakar.
Sumber: @beritaharian #SukanHotFM
11h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 Penyampai Hot FM nak menceriakan adik Nur Firuza Amira & adiknya Nur Firuza Aqila. Adik Aqila pemalu, taknak amik gambar. 11h
  •   faizizzuddin44 Smile :) 11h
  •   yana_mizi Comelnya amira 10h
  •   nidar85 Apela yg ada dlm fikiran anak2 kecil ni..skrg mungkin ok lg since ramai yg mendamping..slps sebulan dua..mungkin realiti br dirasai walaupun rsnya still xbetul2 difahami..didoakan agar mereka sntiasa disayangi, dirai begini serta dikurnia hati yg tabah dan sabar smp bila2.. 9h
  •   rabiyatuladauwiyah @nidar85 tringinnya nk jmpa adik berdua 9h
  •   _matakasar allahhuakbar...tengok ni pun sebak...duk terkenang nasib diaorang... 8h
  •   azmy.hj.yaakob Good job guys..sesama kita doakan yg terbaik kpd anak INI dan juga kpd anak2 yg senasib dgn mereka..semoga perjalanan hidup mereka sentiasa mendapat perlindungan dari Allah swt.. 8h
  •   mamipoint Urmm hilang kata2.. terkedu.. sebak.. sedey.. 8h
  •   terisashasa Terima kasih crew @hotfm976 sebab datang menghiburkan hati adik2 ni. Walaupun sekejap sahaja cukuplah untuk membuat mereka terlupa sejenak kesedihan. Good job @liza_hotfm @fizie_hotfm @deen_hotfm . 1h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 #CeriteraArtis: Digosipkan dengan Izreen Azminda, Fahrin Ahmad menafikan bakal isterinya seorang selebriti.
Baca selanjutnya di http://ow.ly/MznwC
13h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 Potong bawang dalam tren, balik tinggal masak je. Anda ada kawan pelik2 macam ni? Kongsikan di #amkrew : google 14h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 Amboi, apa yg 'kelakor' sgt @deen_hotfm bersembang dgn @yunamusic. Nak tau, kena la dgrkan #HotFMJam esok 21h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 Ok gaiz, 'lekaih' dapatkan album terbaharu @yunamusic #Material k! 24h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 OK FINE! @deen_hotfm bengang how-old.net detect dia 8 tahun lagi 'tua' dari @yunamusic #Material #HowOld #UsiaBukanPenghalang #ZonBengang 24h

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 #ootd @yunamusic di Launching album terbaharu Yuna - "Material". #Material 1d

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 @deen_hotfm pun turut hadir di Majlis Pelancaran album terbaharu @yunamusic #Material. Congratz sekali lagi kpd @yunamusic 🏻🏻 1d

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 @yunamusic sampaikan lagu terbaharu #Material utk para tetamu yg hadir di Majlis Pelancaran album terbaharu Yuna 1d

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 @yunamusic di majlis pelancaran album terbaharu berjudul "Material". #Material #Yuna 1d

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 Cover album terbaru @yunamusic. Tahniah Yuna! 🏻🏻🏻 #Material 1d

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 Princess Charlotte Elizabeth Diana. Comel kan nama puteri pasangan Kate Middleton & Prince William ni. #royalbaby #anakkerabat 1d

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 @anzalnanasir88 senyap menyepi daripada Dunia lakonan? Bakal berkahwin? Segalanya akan dijawab oleh Anzalna sendiri bersama @deen_hotfm & @liza_hotfm. Dgrkan ulangan #15MinitBersama jam 6ptg nnti di #HotFMJam 1d

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 #CeriteraArtis: @fatiyalatiff bakal keluarkan single. Menyanyi pulak? 1d

» LOGGA IN to write comment.

hotfm976 Dlm byk-byk member, mesti ada sorang yg rajin backup kita.

Nantikan #BabakHangit di #HotTV 9.30mlm @tv9malaysia.
1d

» LOGGA IN to write comment.