» LOG IN to write comment.

  •   honeyboba She is made of sparkles and cuteness. 10h

» LOG IN to write comment.

honeyboba Missed lunch so this is tasting real good right now! 1d

» LOG IN to write comment.

honeyboba It can be stressful to work as a vendor because nothing ever goes smoothly. I'm bummed that I can't setup until the second day of Saboten Con but being greeted by the Ring girl was a pleasant surprise. She doesn't walk, she just crawls slowly. *shudders* #thering 2d
  •   songjapark :((( no wonder I couldn't find you today @honeyboba 2d
  •   honeyboba @songjapark I have a booth now haha omg craziness. I will look for your booth tomorrow if it doesn't get too busy! 1d

» LOG IN to write comment.

honeyboba Haven't had these in a while. Yum. #85degrees #pastries 6d
  •   dperschonok I was literally just talking to a co-worker about how we wanted 85 degrees and then I saw this photo. I want it even more now, haha! 6d
  •   honeyboba @dperschonok lol! Go get some!! 6d
  •   dperschonok Too many meetings today, maybe tomorrow! 6d
  •   allknightcosplay Looks good, but I so hate that parking lot. Fucking Asian drivers lol 6d

» LOG IN to write comment.

honeyboba EVA foam dust is nasty, but dat beveling tho. #evafoam #blizzcon 1w

» LOG IN to write comment.

honeyboba It was purple blue metallic in person. So pretty. *_* 1w

» LOG IN to write comment.

honeyboba Shirt shrunk a little, but that's ok. xD 1w

» LOG IN to write comment.

honeyboba Yay, progress! Psst...if you know what I'm making, don't say nothin' yet. :P #blizzcon #evafoam 1w

» LOG IN to write comment.

honeyboba Made my first beveled borders! I glued two layers of EVA foam together and used a dremel tool to carve out the shape. The dremel tool is scary. D= #blizzcon 2w
  •   lala_roach6 I see another dremel user.it just seems scary.When u get use to it you will love it. 2w

» LOG IN to write comment.

honeyboba Just made EVA foam bewbs. Was not a cakewalk. #evafoam #blizzcon 3w
  •   rpgadventurers What was problematic? 3w
  •   honeyboba @rpgadventurers the material is so thick and firm it takes a lot of attempts to get it to the shape you want. I'm going to completely redo this and try a different method lol. 3w
  •   heart_holly I love all your projects, can't wait to see your next one!! 3w
  •   rpgadventurers Thanks and good luck! 3w
  •   crazypris16 Way better than plastic surgery haha 2w
  •   thestylishgeek Woah! Curious to see how this comes out! 2w

» LOG IN to write comment.

honeyboba Can I dognap you!? So cute. 3w

» LOG IN to write comment.

honeyboba KBBQ ILU 3w

» LOG IN to write comment.

honeyboba Started making a few simple patterns for my new BlizzCon costume. Now it's time for a nap. #blizzcon 3w

» LOG IN to write comment.

honeyboba Just received my shipment of fillable ornament balls! It's for whenever I need to make rounded shapes out of worbla. 3w

» LOG IN to write comment.

honeyboba Dumplings for dinner! They are handmade. (I didn't make them, the package said so) 3w

» LOG IN to write comment.

honeyboba Tired Jubes is tired. #sdcc #jubilee #marvel #xmen 3w

» LOG IN to write comment.

honeyboba The Psylockes. Our album comes out next month. @thestylishgeek (I get carried away with Photoshop sometimes) #psylocke #betsybraddock #sdcc #marvel #cosplay 4w

» LOG IN to write comment.

honeyboba What a beautiful nom nom you are. 4w

» LOG IN to write comment.