holajosegarzon After 7 months of writing on my own, I had my first pre production session with a drummer. Mad props to @eanvdrums for bringing the songs I've had in my head to life. Still no bass player. Lol. #BsidesAndSadStories 4d

» LOG IN to write comment.

holajosegarzon Meat eaters! What's your temp? 6d

» LOG IN to write comment.

holajosegarzon No days off. No time to waste. Kill them with success and bury them with a smile.
Hope everyone is having an awesome day😈
1w

» LOG IN to write comment.

holajosegarzon A day late and a dollar short. 2w

» LOG IN to write comment.

holajosegarzon What's everyone up to tonight? I'm home doing homework. I'm not lame , you're lame. SNAPCHAT: HolajoseGarzon 2w

» LOG IN to write comment.

holajosegarzon They hate us cuz they anus😎🏿️ 3w

» LOG IN to write comment.

holajosegarzon You guys may remember I gave my bass away to a fan on my last tour. I just thought it would be special, and the raffle helped fund my tour. Well, Karma moves in two directions. And If we act virtuously, the seed we plant will result in happiness. I present y'all my brand new Musicman Stingray 4 Classic. Super stoked! 4w

» LOG IN to write comment.

holajosegarzon What do you guys think about sleeveless hoodies? I thought I looked too much like a tool in it but I kinda dig it at the same time. Yay or nay? 4w

» LOG IN to write comment.