hitmanholla 58min

» LOG IN to write comment.

hitmanholla JUS GOT THE EMAIL.. TIME FOR PROMO!! MY MOVIE DROP SOON! #TheFirstPick this scene with @itsdonbenjamin look ! @loosecannonslim girl want me 😎 film by @the1stpick 😈 12h

» LOG IN to write comment.

hitmanholla I never asked them niggas for nothing .. But right is right wrong is wrong.. AND THEY GOT THE RIGHT ONE!!! These niggas won't try to destroy what I built on Bz... And them niggas don't give a Fuck about SAINT LOUIS or no nigga tryna make it out! The city gone back me frfr cause we tired of it!! They hated on Chingy Murphy Lee J Kwon Baby Huey Pretty Willie Slim Taylor Made etc And every local artist around my city! My city talented but never got to show it because them niggas blocked a lot of blessings but they got me FUCKED up! I'm passionate about this! I'm tryna support my mama ILL DO LIFE b4 I let a fuck nigga get on up on me!! I mean it 16h
  •   thegamblingboy I kno how they roll they creep up 9h
  •   djjaszbadd 🏽 fuck them G them niggas steady tryna stay relevant 8h
  •   none_illa Keep speaking truth bruh... Just keep pushing and progressing... You on the right path to do what you need to, especially for moms. Salute bruh 6h
  •   lightwork32 Don't let that shit distract you fam 4h

» LOG IN to write comment.

hitmanholla This kinda shit don't happen to no Damn Ali from the Lunatics and this lady his age and not thinking bout no damn Ali foh .. #ILoveMyWonderfulFans 19h

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Oldest Hype man alive 🏾🏾 19h

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Ali From the St Lunatics .. I know y'all gone ask me "who is he" he's Nelly Hype Man he hating on the ppl that's making moves from the City.. But he got the right one 😎 19h

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Old heads from my city be like.. 1d

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Don't matter how cool u think you are w/Ppl .. They true colors leak out sooner or later.. 1d

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Long flight tomorrow! But I know London gone be .. 😈 2d

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Smh how can someone from my city call Battle Rap stupid seeing how Far Battle Rap took me, some1 from the same city.. SAINT LOUIS GOT A BUNCH OF BATTLE RAP LEGENDS AND THIS IS WHAT HE CHOSE TO SAY.. This is Ali from the ST lunatics.. Do y'all feel this is a Diss ?? Or I'm looking at it wrong ?? 2d
  •   _rockiiii Yeah he hating 15h
  •   freeroots_project @ealexis7 read this then watch this nigga spazzing in the videos after lol 15h
  •   ajay_amazin Yeah dat nigga clearly hatin! Even if he felt like deep down..u should've kept I to yourself just off da strength dat u got some talented battlerappers from dat city & 3 pioneers who put da city on da map thru battlerap..he's too ignorant to look & appreciate what yall dun for da city..smh..sad! 14h
  •   xo_314 He dont know battling is the first true form of rap? Hip- hop in general WOW! He trippin back in the day rappers battled to get they name hot, started from the street. Then dropped songs, singles, EP's, and then albums. He hating on the foundation of his genre? Of a form of music why? He dont understand because he not a true artist or fan sound like. Plus hottest artist in battle rap from the LOU, why you hating? Cuz yall eating he jealous. Could of kept that shit to his self. Keep putting on for the city bruh we appreciate you...@hitmanholla 13h

» LOG IN to write comment.

hitmanholla We in 19th place thanks y'all!! We got 9 days to finish at least 16th or lower!! Go vote for my team y'all #SaintLouisSpirit repost for me y'all and tell ppl to vote for me I appreciate it !! 3d

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Picking up the spare.. That's all lol 4d

» LOG IN to write comment.

hitmanholla My Pops so funny, dude hit the Dab after picking up a Spare lol 4d

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Bout to bowl this 260 easy .. 4d

» LOG IN to write comment.

hitmanholla I get a kick outta put smiles on ppl faces .. 🏾 5d

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Happy B^ Day to my nigga @alltheway100withit .. #Bompton! Enjoy I'll be out there next month whoop! 6d

» LOG IN to write comment.

hitmanholla Slim shady & Banks went stupid lol 7d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

hitmanholla I can't believe I got all these followers and my team still at # 20 can y'all go vote for my team? Link in my bio .. We gotta at least get to 16th place!! Do I gotta FaceTime everybody that vote? Lol Let me know wen y'all vote! 1w

» LOG IN to write comment.