heartbreak_95 Power 104.5 is on point right now! Throwback Faith Evans #throwback #r&b #faithevans 3d

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 The 2001 NBA ALL STAR Game is on NBA TV! This was my favorite era of basketball and I miss it. A couple of my all time fav players in a clip. #nba #allstar #childhood #theanswer #vinsanity #kidd #thebigfundamental #youngkobe #tmac #thebigticket #cwebb #theadmiral #theglove #themailman #sprewell #junkyarddog #nonono #starbury #stack #hashtagsfordays 3d

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Chillin' with me, myself and I waiting for class 3d

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Fresh cut every two weeks lol #freshcut 7d

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Watching the 6th season of Sons of Anarchy because I'm behind lol #sonsofanarchy #samcro #fx 1w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Soooo accurate lmao #imdone #nochill 2w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Good morning! I'm so tired lol 3w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Game Over *Lil Flip Voice 3w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 I finally got a haircut :p 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 The Dj is on point right now #nvc 3w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 @the_87th_zeltro boomshakalaka! 3w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Ray Donovan getting down! Haha one of my favorite shows. #raydonovan 3w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 My bestfriend and I :p @jodieemariee #bestfriend #nvc 3w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Me during Beyonce's performance... #VMAs 4w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Yeah Man *Usher Voice* #VMAs 4w

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 Lmao no chill #VMAs #nochill 4w

» LOG IN to write comment.

Normal Larry Griffin
heartbreak_95 Lawwwd <3 , @muvarosebud looks amazing as always :p #VMAs #amberrose 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

heartbreak_95 We killin' the game @juliusceasar21 @mainyella 4w

» LOG IN to write comment.