he_superman I accept the #ALS #IceBucketChallenge I was nominated by @Rondeuce & @_pages_ I Nominate my babymother Michea Malone My mother Linda Dupree and My Baltimore Brother @IAmKingLos 7h

» LOG IN to write comment.

he_superman Lost my basketball game tonight and as agree the bread must go I just wish I had more time to say goodbye 1w

» LOG IN to write comment.

Video King Toon EST.1986
he_superman 2 photos from my photo-shoot today, What y'all think ? #GQ or Nah ! #MoreOnTheWay #StayTooN 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal King Toon EST.1986
he_superman Once again we out here doing us @hinton_boys 2mon
  •   goodkiddcharmcity Bro Is Classic Taller tHan Harlem Lol @he_superman 2mon
  •   __n_d_a_ Can u please ANSWER MY QUESTION WITHOUT MY NAME IN IT I WOULD LOVE TO REPOST THE ONE ABOUT MEN NOT COMING HOME BUT TELL YOU TO CHILL OUT 1mon
  •   __n_d_a_ ??????^^^^^^ 1mon
  •   kidazn13 Tbh your an amazing fathrr trying give your kids the world and that is a positive role model in my eyes maurice. Hope to see you soon, be safe and keep it 100. 2w

» LOG IN to write comment.

Normal King Toon EST.1986
he_superman This is why I'm the luckiest dad In the world,I love my @hinton_boys they make everyday for me Father's Day #HappyFathersDay2Me 2mon

» LOG IN to write comment.

he_superman HOLD UP #WeDemBoyz all pink everything with @hinton_boys 3mon

» LOG IN to write comment.

he_superman Everybody know I love superman and hate batman but today @hinton_boys wanted the dark knight and I just couldn't say no but either way #WeSoFuccinAwsome 3mon
  •   mosejeza Bro your kids look just like u 3mon
  •   shaytheripper What app you use bro 3mon
  •   ovoxo_452 Awe Adorbz 3mon
  •   lovee___loyalty TBH. YALL Handsome 3mon
  •   oneelovee_ Pleaseee can you tell me whos this by? 3mon
  •   thick_cancer69 Y'all are so adorable 3w
  •   mosejeza Tbh man you are really cool man. Every time I see you, you are in a good mood. You are are an exceptional baller, you also always have good advice. Also ever since I met you, you are kind and are always giving me good advice. 2w
  •   msalmighty1 When I saw the batman shirt... Lmao I did a double take 1w

» LOG IN to write comment.

he_superman Good morning from ur favorite crip and dem @hinton_boys ,I'm taking the boys on a tour of their new school then it's off to the mall to surprise dem with a few things,it's hot as hell outside so if u gotta be in this heat keep cool and enjoy y'all day 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal King Toon EST.1986
he_superman Another beautiful sunny California day,I hope wherever my IG followers are your are enjoying life but as for me imm drop sum money off to my sons mom at her job then off to see my sons at school so we can eat lunch together #ILoveMyLife 4mon

» LOG IN to write comment.

Brannan King Toon EST.1986
he_superman I need to get my ass out of bed and start my day 4mon

» LOG IN to write comment.

Video King Toon EST.1986
he_superman I can't even wear my hats no more with my little ass head 4mon

» LOG IN to write comment.

he_superman And so for me a new journey is about to begin ... 4mon

» LOG IN to write comment.

he_superman What a horrible throwbacc photo of me(that bush tho)but my kids make me look sum what decent,this is one of the rare photos we have together,don't mind me IG/Fb I'm just feeling damn proud to be a father right now
Harlem Saint Hinton
Classic Lyric Hinton
Serenity Denise Hinton
@hinton_boys (Harlem&Classic IG page)
4mon

» LOG IN to write comment.

he_superman Superman & Superboy on our way to my football game bout to kill 4mon

» LOG IN to write comment.

he_superman I'm so high off my life I'm feeling like ah stoner #DontWatchMeWatchTv 6mon

» LOG IN to write comment.

he_superman Imm keep it when I say "I got sum fly ass sons" #ShowOutAtChurch 7mon

» LOG IN to write comment.

he_superman The other half of dem Hinton boys and u already kno how I feel about this one,my 1st son,the best part of me,if souls are real this is what mine would look like @Harlem_W0rld
Harlem Saint Hinton
7mon

» LOG IN to write comment.

he_superman Checc my little man out I swear he going be killing the ladies,this 1/2 of dem Hinton boys
Classic Lyric Hinton
7mon

» LOG IN to write comment.

he_superman My boys knocced out....Apple Juice + spongeBob = my little men saying hello to dream land 8mon

» LOG IN to write comment.

he_superman Shout out to the big homies @iampoochhall & @damiendw for coming out and putting on a show with me at the #celebrity #turkeybowl #footballgame for special needs children 9mon

» LOG IN to write comment.