21h hayscolor
Aden syahrullsidek

» LOG IN to write comment.

Normal syahrullsidek
hayscolor Selamat pagi... Perghhhh bangun pagi 6d

» LOG IN to write comment.

Normal syahrullsidek
hayscolor Pukimak dia betul sapa yg langgar ni 1w
  •   kamarool Kat mana kena? 1w
  •   hayscolor Depan Rumah Aku @kamarool... Aku mmg tgh marah rasa nak pijak2 kepala org yg langgar ni... 1w
  •   kamarool Sabo bro. Kalau jumpe blh la bagi sepelempang. Ni dh jd apa leh buat dh 1w
  •   hafidz.ron Ini kurang ajar namanya...!! 1w
  •   eijjie Ni mesti kes mabuk rasanya 1w
  •   aveeffioun Oh my 1w
  •   akiyamakato Cibai tul org yg langgar ni 1w

» LOG IN to write comment.

Normal syahrullsidek
hayscolor RM470 sesiapa yg mahu... 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Ludwig syahrullsidek

» LOG IN to write comment.

hayscolor My special one daughter... Auni Qalesya #auniqalesya 4w

» LOG IN to write comment.

hayscolor Langit yg cerah tidak la selalu Kita lihat... Tp ada kalanya berpanjangan cerah... Disgusting ketika nanti akan dtg mendung langit diatas membuat Kita berfikir apa yg hendak di lakukan di kala mendung dtg ini... Hanya satu Aku pinta harap yg cerah itu pasti utk ku... #moodygsgt2malasbilanaikdrcuti 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon hayscolor
Sierra syahrullsidek
hayscolor Sesi perkenalan 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon hayscolor
Normal syahrullsidek
hayscolor My name BLACK... B'coz I'm white 1mon

» LOG IN to write comment.

hayscolor No caption.... 1mon
  •   surianie Apa sebenar nya yg ko nak smpikan kat sini sahabat 1mon
  •   hayscolor Aku pun x tau apa nak disampaikan ni... @surianie Pikir2 x dpt2 gak ni... 1mon
  •   surianie Nak kata cari idea ni jauh ke depan dah ni..aku anggarkan mcm merenung bulan walaupun lampu hahaha 1mon
  •   hayscolor hahahahaha 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon hayscolor
Mayfair syahrullsidek
hayscolor Petang masuk Opis setengah jam lepas tu g panel klinik jumpa doc... Sbb batuk Aku Dah nak 2 bulan x kebah2... Dah mcm2 ubat batuk n ibubapak ubat batuk Dah telan... X kebah2... N doc bg Aku ubat ni... Kalau org asthma dia tau la ubat ni... Doc ckp kat Aku... Ubat ni nak bg saluran penafasan Aku tu kembang balik... Nak bg lagi laju n senang asal rokok tu masuk... Perghhhh mcm PERLI jer... Harap baik la hendak nya nanti...Amin. #terimakasihdoc 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon hayscolor
Ludwig syahrullsidek
hayscolor just beginning to create latte art @kenkamaruddin Wakahahahahhaha.... Nak jadi barista katanya 2mon

» LOG IN to write comment.

hayscolor Senja dibalik batu berlampu 2mon

» LOG IN to write comment.

4mon hayscolor
Hudson syahrullsidek
hayscolor Auni nak main boyan katanya... Hujan le sayang oiiii 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

hayscolor Tido nak bergaya... #dodosianakkucing 4mon

» LOG IN to write comment.

hayscolor Ni la dia @kenkamaruddin 4mon

» LOG IN to write comment.