hauteonmyheels Adventures in service today. Lots of falling trees and saw one fall on a power line, catch fire and explode. Coolest thing ever lol but freaky. #mapleridge 1d

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels No filter needed for home made horn pastries. Yum 3d

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels It's still #nationaldogday so I'll squeeze in my lil nugget peaking out of the truck window. He was excitedly waiting to go for a ride to the dump lol. 4d

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels Beach boys at the PNE tonight. Not sitting close enough for a poc of the beach boys tho cuz it's packed. So I'm standing on a picnic table near this ride lol 4d
  •   missvitamindee Go on the ride and get a shot haha We bought tickets just to go on that ride last year when boyz II men were playing. 4d
  •   everest_nrj Arent they old now? 4d
  •   cheezasaur Omg i saw the beach boys there a few years ago too! So much fun!!! 4d

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels K someone is afraid of dinosaurs lol 5d

» LOG IN to write comment.

Normal Tanya Dolce & Banana
hauteonmyheels So this came in the mail... ha! #fantasyfootball 1w

» LOG IN to write comment.

Lark Tanya Dolce & Banana

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels Sanding and painting on the upstairs of the house starting today! The previous owner did a terrible hack job at painting. Everything is bright and glossy and there are globs of drippy paint. Hopefully it looks pretty after we are done this weekend. #homerenovation 1w
  •   chloelester45 You will do great. I need updated videos 1w
  •   rhesingh Hahaha is this going to be u painting? 1w
  •   hauteonmyheels @rhesingh if the family wasn't here, yes. Lol I'd be doing everything half naked. Cuz why ruin clothes? But I'm looking more Amish while they're here lol 1w

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels Yaya is legit. No sound. But she's hammering away at this annoying monstrosity around my fireplace. I stopped to take a break and came back to find her taking over. 87 years old. She don't play. Hah. #homerenovation 2w
  •   bon.bahar Hahhaa that's one strong granny!! 🏻 2w
  •   lovely_linda_1 Grandma knows best! She's been doing it for years remember?! LOL 2w
  •   soniabaker Wow ! That's amazing 2w
  •   miknikvh Aw tina is amazing...the older generation is so much tougher than us eh lol 2w
  •   hauteonmyheels @bon.bahar @miknikvh @soniabaker @lovely_linda_1 @imabonsai haha ya the other day she saw a rat in our yard (we have a bunch of fig trees and grapes, so I had a feeling we'd see some ) and she grabbed grabbed a huge 2x4 and tried to run after it to kill it! Haha 2w
  •   kouklavasso Wow!!' 1w
  •   hauteonmyheels @kouklavasso miss your beautiful face! I have all my greek in laws over for the month haha I don't think my cooking is up to par with Yaya's! 1w
  •   kouklavasso @hauteonmyheels I MISS you guys too. We have been very busy during the summer holidays. You are truly blessed to have full family support to assist you in your new home. Your yaya ROCKS!! 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Tanya Dolce & Banana
hauteonmyheels What a difference taking some walls and ugly tiles and light fixtures, and entire kitchen will do! It's coming along! #housereno 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Tanya Dolce & Banana
hauteonmyheels What person doesn't need this John Travolta scrapbook in their lives?! #thingsyoufindwhenmoving 4w
  •   soniabaker John Travolta young ... Amazing ! Old .. Eh ! 4w
  •   hauteonmyheels @soniabaker yup! Copyright 1976. I started reading it, pretty corny lol. Trying to decide what to do with it, either donate it or stick it in someone else's house to find one day lol 4w
  •   brunojohn I think I'll be ok without one. 4w
  •   fucknet 3w

» LOG IN to write comment.

Nashville Tanya Dolce & Banana
hauteonmyheels Big big boy doing pull ups at the park. #nannylife 1mon

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels Blackberry picking with @kimmystephens and spotted this weird dragonfly 🐉 1mon

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels #initforthepie #piefixeseverything fun today at Krauseberry Farms 1mon
  •   ritzorita Mmmm! oops they spelled Kraus wrong ....tsk shame... 1mon

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels Thursday Thrifty Finds by moi! 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Tanya Dolce & Banana
hauteonmyheels Yay! My #peacockchair was sold to a film crew for a show. Can't wait to see my chair on screen I still have one left. 1mon

» LOG IN to write comment.

Willow Tanya Dolce & Banana
hauteonmyheels It might not be #tbt but this pic was taken 11 years ago today. I think we should go to roosters tonight and recreate this lol I still have my Hurley cowboy hat lol @alisssha @rhesingh 1mon
  •   alisssha 11 years ago! Holy crap!! 1mon
  •   aredmond84 Hahaha roosters. So many memories. 1mon
  •   rhesingh Hahah I'll pass on the Roosters. But yay! One photo where I don't look like #theduff lol 1mon
  •   ritzorita Haven't changed a bit other than the hats yeehaww! 1mon
  •   everest_nrj Woahh @rhesingh you look like Ava 1mon

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels Squirrel in the fig tree! Mixed feelings cuz I don't really want to share figs with critters...but squirrels are so adorable! #neaturewalkinthebackyard #howneatisthatthatsprettyneat #justlookatitexsisting hah 1mon

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels Demolition day 1. Ripping out the nasty kitchen! Ran into a slight problem with the water shut of valve...and now water is everywhere. I can't wait to rip out the carpet! Eeew! #boughtafixerupper #whosbrightideawasthis 1mon
  •   alicia_christine323 Oooooooo coming right along!! 1mon
  •   renalester1 Oh man I wish I was there this is right up my alley -love to renovate think of the rewards 1mon

» LOG IN to write comment.

hauteonmyheels Figs! Moved all the way to Maple Ridge, and this is my tasty reward from my backyard today. 🌳a few are ripe and so yummy! 1mon
  •   hauteonmyheels @ritzorita oh yes as soon as they all ripen. Hopefully if the critters don't get to them first! 1mon
  •   hauteonmyheels @lovely_linda_1 even better when the tree doesn't have to take up space in your own yard lol 1mon
  •   bunbunfluffybun Grandma will love you forever lol 1mon
  •   vonzims Where in ridge??! 1mon
  •   hauteonmyheels @vonzims I'm right by the pitt meadows superstore and winners shopping center place. so maple meadows I guess is what my area is called? 1mon
  •   vonzims Hammond area!! Awesome! I'm just down the road on Bonson 1mon
  •   hauteonmyheels @vonzims ya I'm on 203 and Hammond right by Hammond elementary. I have no idea where anything is at the point still getting used to just getting to and from work. Haven't gotten to explore yet. Any cool shops or things u recommend? 1mon
  •   renalester1 That's amazing lee will feel right at home 1mon

» LOG IN to write comment.