hannahlxndis Nathan 4d

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis I prefer the sun over the snow. But I guess the snow is okay.#xxviunited #xxvi PC: @hxshtagjohnson 2w

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis I wanna tell you that you're beautiful in a way you have not heard #Words 3w

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis Because leaves are fun PC: @maevebabe15 3w

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis cause I haven't posted a mirror selfie in a while 1mon

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis We're headed to the top from the bottom Chase Dreams you know we ain't stopin
dedicated to @devinhayes cause now I like that song
2mon

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis you can call us what ever but you can't call us fake 2mon

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis When you're young, you're stupid. You do silly things. dedicated to: @ariellejelena 2mon
  •   ariellejelena My best friend is gorgeous a'f 2mon
  •   grants.fp perfect 2mon
  •   caroline__delaney Jesus fucking Christ how the fuck if you get 10k followers? lol 2mon
  •   _.baddiegonstaybaddie._ Tbh| the fact sammy didn't believe us but w.e lol you're my friend an a bitch who sucks dicks for free lmao anywyas you're gorgeous 2mon

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis The deepest fear we have, 'the fear beneath all fears,' is the fear of not measuring up, the fear of judgment. It's this fear that creates the stress and depression of everyday life. 2mon

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis 2mon

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis Happy 15th Birthday Grant Michael Day Landis I can't believe you are 15 I miss you more and more everyday I can't wait for you to come back to Chicago so I can see you again I will never forget those 5 minutes when I met you probably the best 5 minutes of my life thank you for everything Grant I love you so much and I will never forget 9•10•14 the best day of my life#happybirthdaygrant #grantlandis @grantlandis 2mon

» LOG IN to write comment.

hannahlxndis because I miss @chasemartin22 and @round2crew 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Hannah
hannahlxndis everyone meet my boyfriend 5mon
  •   kae.breeezy damn that white girl got some ass 5mon
  •   ballislife2034 Space 5mon
  •   nlb_munos3 Lmfao 4mon
  •   a.shiya TBH-"why can't it b next Monday already"-Hannah lol hannah I always thought u would end up wit the one behind u but it's ok(: but monkey thoe idiot ur so frickin gorgeous swear to god health is hella fun and ur hilarious We should hang thoe 4mon
  •   j44k33 No ass 3mon
  •   j44k33 Jk 3mon
  •   liam_od98 Tbh idk u but u seem really cool 2mon
  •   rowdyvicknair text me I lost your number 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   mahonemakesmemoan BABY YAY 6mon
  •   colleendurkann Tbh you bae imy we used to see each other like every day now we never see eachother I'm guessing well hang out soon 1mon

» LOG IN to write comment.