Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
hanezsuraya Esok jom dtg bazaar adik saya kat The Strand Kota Damansara dr 10am-10pm ada skirt2 letupssss.. Kita nak pakai dh xleh.. So anak2 muda bole lah fefeeling pakai.. Kita mampu tengok je.. Saya ada sana esok.. Jom kita p lepak sana @iamhanezsafira @hanezsafirakl 17h

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
hanezsuraya Thanks Maa #homemade 21h

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
hanezsuraya Mengidam bag biru tu lah 2d

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
hanezsuraya Love u babe ️ Repost "Im so proud of u my lovely friend.may your hijrah flourish with blessings @hanezsuraya 3d

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
hanezsuraya Perfume Kak Ta wangi lah haiiiiii.. Suka sgt.. MURAH plak tu.. (MURAH) Bila nak beli bole habis stok plak.. Nampak sgt laris.. Berebut org dok tggu stok.. Alahaiiii xde rezeki.. Semoga bisnes akak berjaya ya.. Kami sentiasa support 4d

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
  •   zhzboutiquemuslimah_online Cantik smuanya.. 3d
  •   redbellabeauty_spa_official Alhamdulillah...hidayah itu milik Allah ..@hanezsuraya mcm mana nk bg awk gift ya 3d
  •   rajasyaza2004 Cantik nya..korangg 3d
  •   maswardrobe Cantiknya uolz berhijab... sejuk mata memandang 2d
  •   zarithazhar Eh...xde istilah riaklah kalau delete gambar free hair dlu. Itu menunjukkan kite istiqamah dlm perubahan n inisiatif kite utk berubah. kan? xsalah pn kalau delete gambo lama...lg bagus adalah @hanezsuraya 2d
  •   syuhada7699 @hanezsuraya cantiknye awak bila dh berhijab..tmbh cntik bila dh xmekap tebal2.. sweet nmpk natural.. 2d
  •   yanzz_azhn Tahniah....semua artis yg sudah berhijab...mn yg belum...mari kita berdoa moga Allah membukakn hati mereka...jgn lh kita..sedap mulut nk kata kn @sariyanti...mungkin belum seru....kesihan dia....klu sampai berhijab lh dia....semua itu Allah yg tentukn.. @hanezsuraya 1d
  •   atiqahrozali yg free tu kening mcm sinchan 17h

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
hanezsuraya Semoga penghijrahan saya ini berkekalan.. Amin 😇 6d

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
hanezsuraya Subhanaallah..
Alhamdulillah..
Allahuakbar.. Ya Allah....
kuatkanlah aku...
dalam mengharungi hari-hari ku...
kuatkanlah aku dalam menghadapi karenah manusia...
jgnlah kau biarkan titik hitam menular di hatiku...
aku pinta dgn hatiku, dgn nafasku...
jauhkanlah aku dari sikap membenci sesama manusia.... Ya Allah...
aku mohon...
gagahkanlah aku dalam menjalani tugas dan amanah yg dipegang... .
Allah bersama kita, teruskan usaha, kejayaan pasti dicapai oleh orang yg tetap bekerja dan berusaha. Yakin pada Allah bukanlah mgharap terkabulnya segala harapan,
yakin pada Allah bukanlah keindahan nikmat,
yakin pada Allah adalah meletakkan keredhaan pada ketentuanNya,
rasa bahagia dgn ujian walaupun perit,
di situ air mata yg menitis terasa bernilai buat menyiram api neraka,
indahnya tarbiyah Allah,
tersirat rahmat dan hikmah,
diuji kita sebgai tanda sayang dan kasihNya.. Penuhkanlah kesabaran di hatiku ini Ya Allah.. Al-Furqan [75] Mereka itu akan dibalas dengan tempat yang tinggi di Syurga disebabkan kesabaran mereka, dan mereka pula akan menerima di dalam syurga itu ucapan selamat di dalamnya.
Al-Mulk [2] Yang menciptakan mati dan hidup, untuk menguji kamu, siapakah di antara kamu yang lebih baik amalnya; dan Ia Maha Kuasa lagi Maha Pengampun. .
Ketika wajah penat memikirkan dunia, maka berwuduklah..
ketika tangan letih mggapai cita-cita, maka btakbirlah..
ketika bahu xkuasa memikul amanah, maka bersujudlah..
ikhlaskan semuanya dan dekatlah pada Allah S.W.T agar :
kita tunduk di saat yg lain angkuh,
kita teguh di saat yg lain runtuh,
kita tegar di saat yg lain terdampar.. Semoga hidayat-Mu terus menyinar.. Semoga kekuatan itu masih diberi oleh-Mu.. Bersama-sama teman aku teruskan perjuangan....
hilangkanlah segala gundah kami....
hilangkanlah segala penat kami...hilangkanlah segala keluh kami.... yakinkanlah hati kami... jadikanlah ianya satu memori yang indah...
yang x akan dilupa hingga akhir hayat kami.. insyaALLAH... HANYA DENGAN IZINMU YA ALLAH...
6d

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
  •   zizisidek2 Semoga mndapat keberkatan dunia dn akhirat..amin..@hanezsuraya 5d
  •   normalaco Alhamdulillah... 4d
  •   jehankalibar I support u 3d
  •   hijabistro Alhamdulilah... Tapi keiklasan sukar di ukur kerana keiklasan hanya Allah yang Maha mengetahui ... Cukuplah niat kerana Allah semoga Allah menerima keiklasan hati kita.. Semoga sentiasa mendapat keberkataan Allah ... 3d
  •   szeriennrashadbeauty Kak @hanezsuraya Erin jadikan contoh dan kuatkan diri Erin utk menempuh segala kutukan dan makian org.. You are the best kak.. Love you so much.. Moga Allah berkati Kak hanez.. Hopefully one day dpt bertemu akak.. My idol now and forever 🏻 2d
  •   minyasmin I Support U babe 2d
  •   yanie8691 Amin.. 1d

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
hanezsuraya 😇 1w

» LOG IN to write comment.

hanezsuraya "Ya Allah, Ya Tuhanku, Janganlah dijadikan tawaf dan ziarah hambaMu ini sebagai kali penghabisan di BaitullahMu... Jika sekiranya ditakdirkan menjadi kali akhir maka hamba pohonkan SYURGA sebagai gantinya dengan kemurahan Engkau Ya Tuhan Yang Amat Pemurah lagi Penyanyang.. Amin #makkah 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz
hanezsuraya Ya Allah Ya Tuhanku, janganlah jadikan ziarah kami di tempat mulia ini sbg ziarah yg terakhir. Kurniakanlah kpd kami peluang utk menziarah kembali dalam keadaan sihat & baik sekiranya di panjangkan umur kami.. Amin #madinah #masjidnabawi 1w

» LOG IN to write comment.

hanezsuraya Abaya from @naelofar 1w

» LOG IN to write comment.

  •   haafiqah_iruan Jujur saya katakan, saya tak follow akak TAPI saya selalu stalk akak. beberapa hari ni stalk nampak perubahan ke arah lebih baik.. rasa mcm nak follow je. Cantik! Alhamdulillah.. Keep it up! I love the way you show you now. I got jealous. Semoga dapat menunaikan umrah yg mabrur. Biarkan apa yg orng hendak katakan 1w
  •   nranim The great Zam Zam towers in the background. Akak baru aje balik dari Makkah minggu lepas. Semoga hanez mendpt umrah yg mabrur. 1w
  •   tufahmall Nice! 5d
  •   lara.alia Cantik pic 4d
  •   zaiton.ibrahim Cantik sgt.suka tgok 3d
  •   doraemonbuta @supercatdontcry they know how to ambil angle! Nnti buatkan cni k in sha Allah 11h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Hanez Suraya Abdul Aziz

» LOG IN to write comment.

hanezsuraya Allah s.w.t sentiasa ada bersama kita 😇 2w

» LOG IN to write comment.