guitarzguru Our lkq meet was legit tonight, we overflowed the parking lot and I got to do the arm drop for a couple of short races across the lot (with the entrance gate closed for safety). All in all it was an amazing night, despite my hood not wanting to cooperate with the strut bar, lol. #durhamcarmeet #lkqcarmeet #lkqmeets #Durham #streetracing #carmeets #legit #stance #fridaynight 2d
  •   hunterbell_30 How far is it from Charlotte? 2d
  •   guitarzguru 2-3 hours i think, it took me like 1 1/2 hours from Winston Salem. @hunterbell_30 the next meet is Friday two weeks from now. 9pm-12pm 2d
  •   hunterbell_30 Oh okay! Thanks! 2d
  •   guitarzguru No problem dude, hope you can make it out some time (it's bi-weekly) @hunterbell_30 2d
  •   hunterbell_30 I'd love too! We have a meet in gastonia.. usually about 30-40 cars lol. 2d
  •   guitarzguru Nice man, we basically took the crowd that they had in Raleigh, just after their meets got busted by the cops. And we allow butnouts and slight racing, lol. @hunterbell_30 2d
  •   hunterbell_30 Sweet that sound like a lot of fun haha I gotta tell my group and we might try to go next meet 2d
  •   codlioko @hunterbell_30 yeah you should meet up with Burlington and Greensboro they come to Durham every meet 2d

» LOG IN to write comment.

guitarzguru I put my new hood on anddddd... It looks like complete shit... #mustang #gt #gthood #mustanggthood #pos #projectsgonewrong 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

guitarzguru This little monster started out life as an unsuspecting little Mazda Miata... Damn... #mx5 #Miata #tubechassis #racecar 1w

» LOG IN to write comment.

guitarzguru I almost forgot to post this skyline #gtr #r32 r33 #skyline 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

guitarzguru Just a murdurer out viper, no big deal. #viper #murduredout #blackonblackonblack #srt10 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

guitarzguru Yea... I want one... Lol 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

guitarzguru @codlioko you need this in your life.. #evo #2point0 #turbo #twincam 1w

» LOG IN to write comment.

guitarzguru I thought older skylines were illegal in the us... I'm not complaining though, lol. #skyline #r32 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Patrick Grace
guitarzguru Look what i found! Looks like I might be going to a car show today. 1w

» LOG IN to write comment.

guitarzguru And a faint pink escalade showed up at the lkq med too, lol 2w
  •   guitarzguru Giant* 2w
  •   thirteen30 Sigh, hopefully this is the last year I go without attending shows 2w

» LOG IN to write comment.

guitarzguru 4'th Gen supra from the lkq meet. 2w

» LOG IN to write comment.

guitarzguru The Chevy boys at the Lkq meet. 2w

» LOG IN to write comment.

guitarzguru A gtr and an eco from the Lkq meet 2w

» LOG IN to write comment.

guitarzguru Turboed 2g eclipse from the Lkq meet 2w

» LOG IN to write comment.