gsterling79 Working on them holiday gainz...never satisfied...
#workout #gym #tattoos #bodybuilding #instafit
2w

» LOG IN to write comment.

gsterling79 No work today so it was time to get cut up... #barbershop 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Gil Sterling
gsterling79 This is my jam: Shorty Wanna Ride
2days gym joint
2w

» LOG IN to write comment.

gsterling79 I need to get a dog cuz these fools ain't protecting nothing! pshh #lightsout #postthanksgiving #whosonwatch 2w

» LOG IN to write comment.

gsterling79 This is my jam: One More Chance (Hip Hop Mix) by The Notorious B.I.G. on 50 Cent Radio ♫ #iHeartRadio #NowPlaying http://www.iheart.com/artist/50-Cent-179/songs/One-More-Chance-0?cmp=android_share 3w

» LOG IN to write comment.

gsterling79 Got a couple goodies that I was running low on. #gym #workout #bodybuilding #tigerfitness 4w

» LOG IN to write comment.

gsterling79 Holloween party 2014...I mean who doesn't wear tights. Lol
#costume #wwe #holloween #goodtimes
2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Gil Sterling

» LOG IN to write comment.

gsterling79 Birthday girl.... celebrating with friends. Early start.... 4mon

» LOG IN to write comment.

gsterling79 San Francisco trip....good times!!! Can't wait to see the kids again 4mon

» LOG IN to write comment.

Normal Gil Sterling
gsterling79 Roadtrip to san francisco. .. #summervacation #sanfran #kids 4mon

» LOG IN to write comment.

Normal Gil Sterling
gsterling79 Wedding in carmel...had an amazing time with my babydoll @ksenescu
#summervacation #cheatday #carmelvalley #weddings
4mon

» LOG IN to write comment.

gsterling79 Hello my name is davia...I'm 7'2 and have big feet...lmao #family 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

gsterling79 Dom got a beer....Root that is... #rootbeer #sanfran 6mon

» LOG IN to write comment.

Normal Gil Sterling
gsterling79 Jasmin just got photo bombed... 6mon

» LOG IN to write comment.

gsterling79 My little guy getting his morning gaming on lol #gamer #kids #growingup 6mon

» LOG IN to write comment.

gsterling79 Buying this shirt!!!! #daddysangel #mydaughter # she's never gonna date ever 6mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

gsterling79 My lady looking hot... #mychick #loveher #heelsmakehertallerthanme lol 8mon

» LOG IN to write comment.