goldenst8boss Merry Christmas nucca from Zeus nucca ! 1d

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss @primitiveapparel @stef_lova1 @justwilliet it's been a rough couple of years with school and old injuries. It be a nice pick me up to win & start the year right and feel a little lucky again. That would defiantly start the new year right and feel good to get the new me right. I have a couple of goals finish school get my little shirt business off the ground and work on side projects that I am always coming up with. Just like @stef_lova1 tatt says born to blossom ,2015 is my year to blossom. I am gonna make 2015 my bitch.
Nothing better to top off my new man cave/ office / think tank than with a willie T piece of art.
#willieT #willieToledo #primitive1of1
3d

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss Friday nights sunset 5d

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss This is Felicia the crackhead from #Friday. I am tired of hearing this mist of you never even seen the movie. 2w

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss #SOA RIP #JAXTELLER KURT SUTTER you are one gnarly and sick individual and a genius with your story telling. And paris Barclay one hell of a director 2w

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss #therosebowl #thegrandDADDYofemAll oregon vs fsu I would give up my left.... to be at this game. #GODUCKS 2w

» LOG IN to write comment.

Video AJ
goldenst8boss #icecube #straightouttaofLA HOW NWA CAME ABOUT AND THE LA RAIDERS STORIES. 3w

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss Damn right. USA !!!!! @usabaseball 3w

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss We're letting our dick , um our defense is dictating our offense. -Chris Paul. #blakegriffin all ways has the best faces 3w

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss Worlds aids day post. Nike (red) laces. @manwithanappetite you remember these ? 4w

» LOG IN to write comment.

Normal AJ
goldenst8boss C'mon now. #28 at ucla and #55 at PCC USC V ucla #FIGHTON 1mon

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss Tbt @_calilove13_ & @heatherrjennaee wedding. Don't know what we were doing and I have no idea what's up with my evil face. 1mon
  •   _calilove13_ Haha whatever it was....I thought it was pretty funny haha 1mon
  •   goldenst8boss Yea probly talkin shit. Hey did that picture of me you alex and your mom come out good @_calilove13_ 1mon

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss Throwback a couple weeks ago to my boys wedding. 1mon

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss Late post from last week felt good to get a fresh cut and a beard trim. #hoserkeepingmefresh #fuckyourbarber 1mon

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss A little Hendrix to easz the mind. #hendrix greatest hits #legend #listeningtohendrix&ill throw your demo out my window. 2mon

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss Wanna wish my old homeboy Coleman a speedy recovery. Get that foot healed up them hawks need you. #troy #sea #sbchamps 2mon

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss I think I am gonna be a panda for Halloween. We look the same we got the same STEEZE. And we both rake haha. #kungfupanda #48 2mon

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss Percy Harvins reaction when the jets tell him their sticking with geno smith. Me to Percy. Welcome to #ganggreen #J E T S JETS JETS JETS. @jets @mike7vick @woodyjohnson4 2mon

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss Rip #trigz. Gone to soon didn't know him personally but meet him a couple times at #FAMOUS. solid ass dude rip. 2mon
  •   goldenst8boss Photo @justwilliet 2mon
  •   katrina4music Crazy how well known he was. He did all of my piercings, and him and his family just came into islands a few weeks ago and I was his waitress! 2mon
  •   goldenst8boss @katrina4music woah that's crazy how life is. you see a big time artist out doing his thing. Then bam he's gone. One gnarly ass world. That's legit you got work done by him. 2mon

» LOG IN to write comment.

goldenst8boss This what I like to see. Once a warrior always a #warrior. #warriorstadium #battle of the city 2mon

» LOG IN to write comment.