» LOG IN to write comment.

  •   avenuesyckrap Tht look like Bird man 21h
  •   cjayx3 No, they're decended from the natives and the Spanish and Portuguese who interpopulated (converted, raped etc) the land with them. The Olmec statue pictured has full lips and high cheeks because that's how most natives from the area look. 20h
  •   golddigginaccessories All came from black ppl and that's a #fact @cjayx3 19h
  •   cjayx3 In the way that all human life started in Africa and worked it's way outward, yeah. But I'm speaking in context to the statue and to a closer period of time. Very few Latinos have pure, native blood now. 19h
  •   sjdaleus I must agree with @cjayx3 , the Spaniards in which Columbus sail with landed on the island of Hispaniola and raped the indigenous people, along with the natives from "mexico" if people noticed that "mexicans" look like native americans. 18h
  •   jrflowers21 @golddigginaccessories No, we did not all come from black people. All people came from north if Africa, back then it was called Mesopotamia, later known as modern day Turkey and Armenia. From there all peoples were divided and migrated to their separate lands. Technically all people came from four separate blood lines. Noah, Ham, Shem and Japheth's lines. That's the truth and a fact. Ciao! 1h
  •   golddigginaccessories Lol if you don't know you come from black ppl I guess you except being a mutant @jrflowers21 39min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

golddigginaccessories Lmaooooo 2d

» LOG IN to write comment.

golddigginaccessories #coolwatch without us y'all would be nothing ,just facts !!!! 2d

» LOG IN to write comment.

golddigginaccessories When your back to 5/8 in plugs and zont know how to act !!! #gauges #eargauges #plugs 3d

» LOG IN to write comment.

golddigginaccessories #hockey I can't with the cropped in face on the right tho lmaooo 3d

» LOG IN to write comment.

golddigginaccessories Who is he ?? #yakub will post info later ..../ 3d
  •   ms_doctor They say he created the white race with science or something ? 3d
  •   igomiham The Anunaqqi 3d

» LOG IN to write comment.

golddigginaccessories Better had tf ,I SELL TASERS BTW !!!!! 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.