» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

gjieefmif PUMA :) 2y

» LOG IN to write comment.

gjieefmif Smile :) 2y
  •   ayulll Abg ni pkai frogskin la :) 2y
  •   gjieefmif @ayulll FROGSKIN KAKEK kamu .hahahahah 2y
  •   ayulll Style la abg ni :) go kart jum @gjieefmif 2y
  •   gjieefmif Hahah kau lgi stlye @ayulll . Aku nih ape jek yang ada .haaa . Gmm go kart . Tank lah aku tkde duit lah .a kau dah blk jb belum rinie aku cuti a 2y
  •   ayulll Madah xde duit je kau kena rompak ke beb hikholhikhok..nti la aku blik kte cte da2 aku nk g kolej ni nk awek tk :) 2y
  •   gjieefmif Hahahah g lah kolej . Hahah tank lah aku , aku tak kebelur dgn awek . Tak mcm kau nmpam perempuan lawa jek fuhhhhhhhhhhhhhh teross numberr kann mintak . Hahahahahah 2y
  •   ayulll Ahak mak aku da bising bile nk bwk blik awek tu aku kbulur je hahahha..payunk shisha 5star satu buleh tk abg hnsem :) 2y
  •   deen_run_jdm_garage Sotong 2y

» LOG IN to write comment.

gjieefmif Rindu lagi nak pergi 'HOTEL HARD ROCK CAFE PULAU PINANG' :) 2y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   ayulll Mto ni yg lan rider tu kn hahaha 2y
  •   gjieefmif Haah . Rider power . Haha 2y
  •   ayulll Tu rider biol masuk gear pn tk reti hahahha..jgn ckp dia kte ktuk dia beb hahah 2y
  •   gjieefmif Hahah takpe2 kutuk jek dia . Hahahahah 2y
  •   ayulll Rider pentol 2y
  •   gjieefmif Haha tu lan rider PENTOL aku baik punya . Hahah 2y

» LOG IN to write comment.

Hudson gjieefmif
gjieefmif Berbuka thistle johor bahru 2y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Earlybird gjieefmif
gjieefmif Baek pnye 2y

» LOG IN to write comment.