» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

gjieefmif PUMA :) 3y

» LOG IN to write comment.

gjieefmif Smile :) 3y
  •   ayulll Abg ni pkai frogskin la :) 3y
  •   gjieefmif @ayulll FROGSKIN KAKEK kamu .hahahahah 3y
  •   ayulll Style la abg ni :) go kart jum @gjieefmif 3y
  •   gjieefmif Hahah kau lgi stlye @ayulll . Aku nih ape jek yang ada .haaa . Gmm go kart . Tank lah aku tkde duit lah .a kau dah blk jb belum rinie aku cuti a 3y
  •   ayulll Madah xde duit je kau kena rompak ke beb hikholhikhok..nti la aku blik kte cte da2 aku nk g kolej ni nk awek tk :) 3y
  •   gjieefmif Hahahah g lah kolej . Hahah tank lah aku , aku tak kebelur dgn awek . Tak mcm kau nmpam perempuan lawa jek fuhhhhhhhhhhhhhh teross numberr kann mintak . Hahahahahah 3y
  •   ayulll Ahak mak aku da bising bile nk bwk blik awek tu aku kbulur je hahahha..payunk shisha 5star satu buleh tk abg hnsem :) 3y
  •   deen_run_jdm_garage Sotong 3y

» LOG IN to write comment.

gjieefmif Rindu lagi nak pergi 'HOTEL HARD ROCK CAFE PULAU PINANG' :) 3y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   ayulll Mto ni yg lan rider tu kn hahaha 3y
  •   gjieefmif Haah . Rider power . Haha 3y
  •   ayulll Tu rider biol masuk gear pn tk reti hahahha..jgn ckp dia kte ktuk dia beb hahah 3y
  •   gjieefmif Hahah takpe2 kutuk jek dia . Hahahahah 3y
  •   ayulll Rider pentol 3y
  •   gjieefmif Haha tu lan rider PENTOL aku baik punya . Hahah 3y

» LOG IN to write comment.

gjieefmif Berbuka thistle johor bahru 3y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

gjieefmif Baek pnye 3y

» LOG IN to write comment.