» LOG IN to write comment.

g_wrex That feel when UPS won't deliver your Qasas on time.
#Y3 #Qasa #QasaHigh #ruleofnext #UPSYUDoDis #Firstworldproblems #Next #FuckSnowGetMoney
1mon
  •   rothjared I'm in the same boat brah 1mon
  •   g_wrex @rothjared yeah, fucking UPS pisses me off some times. Trying to maintain driver safety and shit. Smh 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   yuan58 nice jeans man! I wonder what size do u wear on this one? The website says one size up, so like if I wear 34 then buy a 36 right? 2mon
  •   yuan58 @g_wrex k. Thx a lot! 2mon
  •   g_wrex @yuan58 I would say 36 for you would be good. I generally wear a 30 in my denim, went with 32 with both my pairs and it's perfect. Fit is excellent for me, and the style and quality is excellent for the price. 2mon
  •   g_wrex @yuan58 no problem man! 2mon
  •   yuan58 Those jeans are dope as hell. I just went with 36. Lol 2mon
  •   g_wrex @yuan58 awesome bro, you'll enjoy them. I have the waxed "Carrera II" bikers as well, and they're great too. Stacks on high top shoes are amazing with them! 2mon
  •   marcallisonjeans Love it! 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   d_r_customs I have air jordan 6 Carmine's size 8.5 availilble if you are interested @g_wrex 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.