friendzoneryan I feel old as fuck with these meds. 😐 1h
  •   tiffany_xx3 I got way more meds than you buddy, don't feel bad. 1h
  •   friendzoneryan @tiffany_xx3 it seems like every week I'm getting a prescription for something new lol. and they're giving me stronger dosages. 1h
  •   ripjahmel That's alot of milligrams 😦 38min
  •   friendzoneryan @ripjahmel they gonna have to give me more too lol. 37min
  •   ripjahmel Damn hopefully you can function bro I work with medicine right now it be having niggas shleep 36min
  •   friendzoneryan @ripjahmel it's helping me move a little better I whooped someone's ass last night which actually gave me a sign oh hope lmao. 8min

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan had to get an MRI so I was forced to wear this gown and show off my voluptuous chest hairs. breaking nurses necks with my papi hairs. 1d

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan more sleepless nights. 3d

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan you gonna pass that or nah? still rolling with Pepsi, but I'll take this. 3d

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan G-Unit- Come Up 4d

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan Action Bronson- Easy Rider 7d

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan Kool & The Gang- Summer Madness 1w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan this is the world we live in. where wearing Js determine if you gonna bag someone or not. maybe that shit was cool in high school, but I'd rather take a woman who has the drive to be something in her life. on that note I room wayyy too many meds. more than I should've so I'm taking my ass to bed. 1w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan rare outside appearance. (yes bitch, I'm really walking with a cane.) 1w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan he's definitely a Pacheco. #MyNigga 2w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan A$AP Rocky- Suddenly

very shitty editing so I more than likely will delete but whatever, lol.
2w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan I miss this nigga.. and this gym od. #Baehon #Dayhann 2w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan hopped out the spaceship put my Mork in Mindy. #NanuNanu 2w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan most irritating thing ever. 2w
  •   shirleylimongi LOL! You and Felix do the same thing! I ask him, why does he pour the cereal first? Check the milk first, to see how much he has and then pour the cereal. LOL! 2w
  •   friendzoneryan @shirleylimongi must be something in our genes. I feel like there should always be milk for my cereal. anything other than that is a discrepancy. 2w
  •   bubblezz1280 You better put some water on that damn shit- Willie jones from Friday 2w
  •   g_castro_ Lmfaooo 2w
  •   _brianfoley 2w
  •   tucknyc Lmfaoooo 2w
  •   papi.contreras LMFAOOOOOOO 2w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan MGMT- Kids 3w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan Washed Out- New Theory

just sitting on my roof, needed some fresh air and shit.
3w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan "hey, Cameron do you realize if we played by the rules right now we'd be in gym." 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan everyone asks me if I'll end up regretting getting this tattoo. honestly, fuck no. I fall in love with this more and more everyday. 4w

» LOG IN to write comment.

friendzoneryan ScHoolboy Q- Grooveline Pt. 2 feat. Suga Free 1mon

» LOG IN to write comment.