forthethrills OMG imagine I would be the happiest person everrrr 3d
  •   forthethrills @bigpete724 Lola would be awful. She would ask for pink nail polish and poop. 3d
  •   nystate_of_mind I wish pets can drink alcohol so I wouldn't be drinking alone. 3d
  •   leeyannah Lolll yessssssss. I'm not gonna lie @javedk and I thought about tricking ziggy in some way so that we could FT with him. Maybe he'll hear the sound and there'll be a treat on the iPad so he'll touch it answer... Yeah, no. Clearly we didn't get anywhere with it lol😕 3d
  •   forthethrills @nystate_of_mind your life sounds sad bro 3d
  •   vivettaaa Toby wouldn't reply, he's too good for that 🏽 3d
  •   forthethrills @vivettaaa Toby is the best dog ever and he will be the best texting fran for life 3d
  •   trish___x0 Haha if onlyy! Loveee this 3d
  •   uhhhhtina @forthethrills I think Toby would have woof that. 3d

» LOG IN to write comment.

forthethrills lols i'm not humble 7d

» LOG IN to write comment.

forthethrills I JUST WANT TO GROW "wheres your step ladder?" "Can you reach that or..." "Hey I bet you can fit in that box" "hey look she fits in that box" "I was looking for you but you're so sma...nvm" 2w

» LOG IN to write comment.

forthethrills psycho 2w

» LOG IN to write comment.

forthethrills every damn day 2w

» LOG IN to write comment.

forthethrills if you know me 2w

» LOG IN to write comment.

forthethrills "Lookin' like food." 2w

» LOG IN to write comment.

forthethrills // look inside of my soul and you can find gold and maybe get rich 3w

» LOG IN to write comment.

forthethrills yeah, I know. 3w

» LOG IN to write comment.

forthethrills Probably the only picture that I'm not dressed in an odd outfit that displays my moms questionable taste in fashion... like excessive gold jewelry and fake dreads and pants suits for small people. #TBT 3w

» LOG IN to write comment.

forthethrills // if I told you that a flower bloomed in a dark room, would you trust it? 3w

» LOG IN to write comment.

forthethrills don't mind the ghost next to me lol jk he's beautiful 4w

» LOG IN to write comment.

forthethrills one time for taking selfies in building lobbies and pretending I'm really texting when someone passes by 'cause I do have shame in my selfie game. 4w

» LOG IN to write comment.

forthethrills HOW?!?! 1mon

» LOG IN to write comment.

forthethrills a masterpiece is still a masterpiece when the lights are off and the room is empty // charlotte geier 1mon

» LOG IN to write comment.

forthethrills "wut is dis" 🏽 1mon

» LOG IN to write comment.

forthethrills simple thrills, like spring weather and new books 1mon

» LOG IN to write comment.