flyestniggaon2feet Giuseppe walkin money talkin u niggas ain't talkin bout shit 1d

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet Everyday.. they said they not comin out wit no more bourbons had to get the box 4d

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet Bag a these blue cookies 1w

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet Cashin out.. Me n @rizzyporter goin crazy link in his bio 1w
  •   koolaidann Bruh no lie that shit go, the chorus everything I fucks wit y'all i'm slappin that shit at the shop right now so patients can hear it too haha keep gettin that money nigga 1w
  •   flyestniggaon2feet Good lookin bruh niggas been fuckin wit it we jus really startin.. appreciate that shit my nigga @koolaidann 1w
  •   javislowdown Told you to start rappin in high school bruh lol 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet I be feelin like Phil Jackson all these fuckin plays 2w

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet Young nigga I came from the bottom I ain't ask no nigga for anything #lp 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet This shit jumpin out the bag right now 3w

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet Yal was poppin bottles for New Years I was poppin seals lol wit this 230 zip a cookies.. my high cost 10 of them rose bottles lol 4w

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet This how I was slidin for New Years.. Otis took us all thru the bay lol 4w

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet This how we slidin on New Years 4w

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet We jus tryna ball forever @rizzyporter 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet Smokin dope ️ 1mon

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet I'm lil late but add me on this shit trappinasscobe my shit dead 2mon

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet I go crazy fuck wat u talkin bout lol 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet Bando got a nigga Giuseppe walkin 2mon

» LOG IN to write comment.

flyestniggaon2feet We eatin B 2mon

» LOG IN to write comment.