» LOG IN to write comment.

fitanova Playing some baseball with the Medina family 5d

» LOG IN to write comment.

fitanova And shes snoring too! Hahahahahahahahahahahahaha 6d

» LOG IN to write comment.

fitanova Haha! Everyone at my apartment got one of these put on their cars this morning 6d

» LOG IN to write comment.

fitanova Its been about a month since ive done this ... lets see if I remember LOL 1w

» LOG IN to write comment.

fitanova HA! @albert_arredondo trying to turn himself white! He said he didn't even know he did that @oskeezychaveezy87 @esgarcia @randee_88 1mon

» LOG IN to write comment.

fitanova New hat to add to my collection for being one of the high performers for last month 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

fitanova Still waiting on @bigfnsexy and @luvemcakes at #Disneyland 1mon

» LOG IN to write comment.

fitanova Peace out! Only worked 3 1/2 hours now gotta wait for the wife to get back from Palm Springs then off to Disneyland with some cousins! 1mon

» LOG IN to write comment.

fitanova My morning coffee to start off my day for this morning shift 1mon

» LOG IN to write comment.

fitanova Yeah buddy!!!.... miss this guy! 1mon

» LOG IN to write comment.

fitanova Kicking there butt at Monopoly and all I own is the 3 yellow properties and they have the rest and all mortgaged! 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

fitanova They gave us a tazor for a number LOL 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   1natedizzle1 Damn grandpa can you go any slower, gymkana that shit lol 2mon
  •   deannaltaylor3 Hey why do you sound like an okey lol hope your having fun 2mon

» LOG IN to write comment.

fitanova Had such an amazing night at #wwe #wrestlemania now off to bed good night 2mon

» LOG IN to write comment.

fitanova HOLY SHIT! @rondarousey is @wwe #wrestlemania! !!!!! 2mon

» LOG IN to write comment.