fidelistoh Waiting for @leonlimyuzhi to pick me up to go grab lunch and a back-cial at @mycozyroomspa later this afternoon so my back looks gooooood for the wedding (hopefully!) 1d

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Tried out the newly launched ZA perfect fit liquid foundation I received yesterday and found that the consistency is really light and very easy to blend into my skin! Coverage is pretty good enough to cover light pimple scars thou it's very runny and spreadable, the micro-pink pearl formula gives this rosy glow to the complexion and I like that it sets as a powder (similar to @ettusais_sg BB mineral Liquid) so just dust a little loose powder on the oily t-zone will do! @zacosmeticssingapore 3d

» LOG IN to write comment.

fidelistoh At the #ZaSingapore Perfect Fit Liquid launch with my gorgeous @sugar73 now! 4d
  •   yvexoxo Saw u at broiler that day. No courage to go up to say hi and take picture with u. @fidelistoh 4d
  •   fidelistoh @yvexoxo hahaha oh my hello!! Sorry to let you see my greedy 丑样 hahahah nomming seafood like a crazy pig. 4d
  •   yvexoxo No la.. Just admiring you from far! Felt it was ur private time with friends and Leon don't wanna disturb you.. @fidelistoh but hope next time i see u I have the courage to take picture with u. 4d

» LOG IN to write comment.

fidelistoh SUPER大头照! wearing my fav lippie by #TooFaced in I Want Candy! This lippie is so so so ultra moisturizing and gives your pout that super juicy kissable look! 4d

» LOG IN to write comment.

fidelistoh I don't think I've quite grasp the concept of "dieting" hahahaha 2nd round super sinful chocolate desserts with my girls Adelynn, Doreen and @minyilee after our Thai dinner at #RochorThai last night! #FidelTriesToSlimDownForTheWedding #NotReallySlimmingDown 5d

» LOG IN to write comment.

fidelistoh My favourite way to have dragonfruit(s)! Loooooots of lime all over, Yums! #FidelTriesToSlimDownForTheWedding LOL 6d
  •   supergirlprincess yes! my fav way to eat too! haha you can try drinking ginger tea! it's been helping me lose some weight :) 6d
  •   fidelistoh @supergirlprincess really? Like ginger tea bags type or really have to cook ginger + rock sugar uh? (: 6d
  •   supergirlprincess @fidelistoh the ginger cook with honey kind! ^^ boil for 2hrs! I drink it after a workout :) 6d

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Hello Pussy #Ninja. Y U NO COME SQUEEZE WITH ME! @leonlimyuzhi 7d

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Craving for more of them succulent prawns!! I would so go back now for a HUGEASS bag of prawns with Peppa' Butter, my ohhhhh my. Lol I was greedily grabbing for my second prawn even while @leonlimyuzhi was still taking photos of the good ol' mess of food! #theboiler #theboilersg #thisishowweroe #tastyfingers @theboilersg 7d

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Last night's beachy waves for our triple dinner date cause we're having Cajun seafood at @TheBoilerSG. Spritz on some sea salt spray to make my hair even BIGGER! Vava-voom! 7d

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Here with my darlin' @nadnut @theiceangel with our other half(s) lol talking about our future HDBs! 1w

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Loving this #Beerita at #TheBroiler. Yeah, not margarita, Beerita OK! 1w

» LOG IN to write comment.

fidelistoh @leonlimyuzhi pluck me some yummeh succulent prawns NAO!! #TheBroiler can't stop eating 'em prawns, so so so good!! 1w

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Hello Mr. Lobster! Gimme gimme now!!! 1w

» LOG IN to write comment.

fidelistoh At #TheBroiler tonight for some Cajun seafood awesomeness! Slappin' on my plastic bib and getting ready for my lobster/prawns/shellfish!!! 1w

» LOG IN to write comment.

fidelistoh It's not everyday that something I baked gets polished off within seconds so I hereby conclude that my macaroons are a huge success!! Lol time to make another batch soon because I'm lemming for more of these babies too! triple date food tasting with @nadnut @theiceangel @carriesim and their other half tonight at #TheBroilerSG and I can't wait to get my hands on 'em Cajun style seafood!!! 1w

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Got to @leonlimyuzhi car and saw poor rila妹妹 v.1 full of band-aid everywhere and looking super poor thing! Lol!! PS: Leon paste one ok. Turns out she been getting trashed by rila妹妹 v.2 at @leonlimyuzhi place! violence! 1w

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Lol check out the friggin' huge ass bathtub at our resort room! I think it's about the size of a queen size bed? We were taking a bubble bath + watching a movie on the iPad in it 1w

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Saturday night in nomming my mummy's awesome muah chee and watching #FairyTail in bed! 1w

» LOG IN to write comment.

fidelistoh Guess what's @feliciagyh and I up to bright and early at 9am today? (: 1w

» LOG IN to write comment.