feedbigb Another late night over here at @toldesigns but the Black Pig has a new ass. Big thanks to @divine1customs for staying late last night to get it painted . We're getting closer. 2d

» LOG IN to write comment.

feedbigb Late night grind at @toldesigns hard to believe this frame was getting painted at @divine1customs this time last night.: dudes are on a mission!!! #sturgisorbust 3d

» LOG IN to write comment.

feedbigb Late night bike night over here at @divine1customs #paintnight #countdowntosturgis 4d

» LOG IN to write comment.

feedbigb Lunch time!! 5d

» LOG IN to write comment.

feedbigb @toldesigns just told me I don't know how to do anything!! Response; Not true!! I know enough to let you do all the work!! Lol #bagger #roadglide #blackpig #builtnotbaught #bigb 6d

» LOG IN to write comment.

feedbigb How big you wanna go BRO? @madindustries is killin the game with his wheels. Wait tell you see the new @toldesigns bagger this ones going on. #bigboyshit 6d

» LOG IN to write comment.

feedbigb Came home to some new @dirtybirdconcepts tail lights and plate frame for my @toldesigns rear fender. Next stop @divine1customs for paint. Super pumped!! Thanks guys. Follow @toldesigns @dirtybirdconcepts @divine1customs if you like cool shit #roadglide #bagger #manshit 6d

» LOG IN to write comment.

feedbigb This tow truck driver is not having a good day that's for sure. #fire #burningup 7d

» LOG IN to write comment.

feedbigb @hartluck killin it on the mic yesterday 7d

» LOG IN to write comment.

feedbigb I heard a lot of talk coming out of @hartluck's mouth yesterday about how he was going to drink me under the table. Maybe this is a picture of him trying to get under that table??? lol I would also like to add it was only 7:45. Pm when I took this picture. Haha. Happy birthday buddy Good times!! 7d

» LOG IN to write comment.

feedbigb Cops love me!!! 1w

» LOG IN to write comment.

feedbigb Happy Friday!! 1w

» LOG IN to write comment.

feedbigb Happy Birthday Marty!! So happy I've been able to make fun of you all these years! @hartluck #dork #martytheonemanparty #happybirthday 1w
  •   feedbigb @mayhemmc666 how you holding up bud? 1w
  •   smplygarrett Damn @chupaguapra @bodhi_zattva we used to have pool party names 1w
  •   mayhemmc666 Doing good bro!! I'm gonna join a contest on who can look like a flamingo the best this weekend but really I'm doing real good.. Just bad phantom pain otherwise just can't wait for a leg and to get back on my bike 1w
  •   hartluck Haaaaaaaaaa asshole. 1w
  •   rickycarmichael I'm pissed, I wanted to post that but was to scared to.. Good on ya Big B!!!! 1w
  •   jlagen Hey...I remember that episode of Havasu party heat! Happy Birthday @hartluck ! 1w
  •   merrell22 Haha 1w
  •   sabinakelley Hahaha, MARTY! 3d

» LOG IN to write comment.

feedbigb Late lunch with @divine1customs So good. Taco Y Taco!! 2w

» LOG IN to write comment.

feedbigb Pumped on my new @speedbydesign lids!! Give them a follow. They make some legit shit!! 2w

» LOG IN to write comment.

feedbigb The black pig is getting her new @toldesigns ass painted up at @divine1customs 2w

» LOG IN to write comment.

feedbigb Sunday fun day over here at @toldesigns Chippin away at the Black pig... If you get a chance follow @toldesigns he's a dickhead but does some clean work and lets me mess up his shop and act like I know what I'm talking about. 2w

» LOG IN to write comment.

feedbigb Get your tickets now to see @sabinakelley guest star on the Vegas strip in the @lvstratosphere show #PINUP Call today 800.99.Tower

If you need a great deal on a hotel room, call and give them code SKPIN14 and say Sabina sent you. All #Stratosphere hotel guests get 2 for 1 Pin Up tickets! Call now 800.99.TOWER

A portion of the proceeds from Sabina's 6 performances will be donated to one of her favorite charities @pinupsforpitbullsinc
Pics shot by @julianmurrphoto MUAH @yourbeautycall @janinecali
2w

» LOG IN to write comment.

feedbigb Vegas!! Any help on a fast reasonable priced place to get this shit Powder Coated would be appreciated.. Just need it back ASAP. Let me know? Thanks for the help 2w

» LOG IN to write comment.

feedbigb The Black Pig is gettin a new ass thanks to @toldesigns 2w

» LOG IN to write comment.