ezkl_ Blood is thicker than water 4d

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Fresh azimiz take 2 2w

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Rocking it out with my bestie at our second Stereosonic together 4w

» LOG IN to write comment.

ezkl_ My boy @ivstagram_ throwing up the Filipino flag for Laidback Luke at StereoSonic, Sydney and he saw us!! Wooo 4w

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Kickin it fresh. Too bad these will be thrashed in two weeks at StereoSonic though 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon ezkl_
Normal EZKL
ezkl_ Avoid toxic people like I avoid E10 lol Happy hump day people 1mon
  •   elliexcv Happy Wednesday tho lel 1mon
  •   ezkl_ @elliexcv it means it's the middle of the week, where one makes it over the 'hump' and gets closer to the weekend'. Full time workers appreciate this more haha 1mon
  •   jar1gram nothing lower than 98 my friend. Haha.. but You my friend, are 100 octane to mine 1mon
  •   n_gopez Too right again 1mon
  •   eamgxi @jar1gram Samesies. Not once! @ezkl_ I'm reposting this 1mon
  •   eamgxi Ps the only thing I disagree with here is that not everybody can and will or should be expected to feed you the same you do them (at least not at all times). Sometimes people need more "feeding" than you do but doesn't mean they don't deserve you, or you should stop being their friend. 1mon
  •   ezkl_ @eamgxi A mate going through a rough time doesn't equate to them being a person of bad character. I think this is more about removing negativity and people of bad character in general :) 1mon
  •   ezkl_ @jar1gram haha I'm feeling that 100 octane from you bro 😙 hahaha 1mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ All dressed up with my favourite work colleague during the Melbourne cup last week! 🏇 2mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Bondi beach.. about a week ago lol 2mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Perfect day to unDS my new Airmax 90s they're so damn comfy!! 2mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Melbourne cup 2014 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ezkl_ That Nardi feel. New car parts always make me happy 2mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Cast your dreams up high 2mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ About a week ago 3mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ I was lost and found myself driving through this grungy alley way. I had to stop and take this clean shot! 3mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Throwback. Hardwell in Ushuaia, Ibiza. Looking forward to more international mischief with these boys 4mon
  •   ezkl_ @irvmirez lets make a youtube channel haha 4mon
  •   ezkl_ @ivstagram_ You're so tanned we can't see you 4mon
  •   ezkl_ @andremcdreamy you should of came to ibiza with us! Us four in vegas!! 4mon
  •   andremcdreamy Haha I'm in Vegas in Jan! When are you boys going 4mon
  •   ezkl_ @andremcdreamy we were thinking in June for EDC! Michael and them are going too 4mon
  •   andremcdreamy I'll see how the bank looks. I'm going for a fam trip 4mon
  •   andremcdreamy In the mean time I'm going to just pretend I'm in the middle of this PIC since Ivan's too itim 4mon
  •   ezkl_ @andremcdreamy haha Bro imagine if u came with us to Ibiza! damm son 4mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Never forget all the friends who have your back on rainy days 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ezkl_ SUNDAYFIT x BLCK AF1 4mon

» LOG IN to write comment.

ezkl_ Flashback Friday. I was on the way to dinner when I caught this sunset in Belgium 4mon

» LOG IN to write comment.