2h era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Temui geng @skuad_era #ERAvengers iaitu Hulk dan Ironman di NU Sentral @nusentral jam 1.40pm nanti... #mestitengok #mestitunggu 2h

» LOG IN to write comment.

3h era_fm
Video ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Dah tengok parody #ERAvengers dari #SATE yang terbaru,gi je kat youtube.era.fm geng! #mestitengok #videobest #mestishare @shahrol_shiro @adifashla @taukejambu 3h

» LOG IN to write comment.

6h era_fm
Video ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm #InstaArtis: Get well soon @amarbaharin ! 6h

» LOG IN to write comment.

6h era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Good morning 200k followers @era_fm ! 6h

» LOG IN to write comment.

18h era_fm
Video ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Cenggini arr gayanya bila @yus_jambu76 ikat @ray_bizvaganza bungkus tepi baek punya kat #JoHaRa Pagi ERA tadi...Ley check it out full video kat youtube.era.fm 18h
  •   nuefaa Kahkahkah..nampak lah tersiksa wajah tu 17h
  •   lov3_u_ikafiqarsarah32 pg2 tegelak je dengar telatah korang semua johara the best 17h

» LOG IN to write comment.

20h era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Akui kelemahan dan kesalahan sendiri dulu dari sibuk tuding salah pada orang lain... #motivasi #sajakongsi 20h

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Terima kasih @yus_jambu76 yang sporting giler lepak kat #JoHaRa Pagi ERA hari ni... 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Apa je yang diorang tengok tu ek? #JoHaRa 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Video ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Camnilah @ray_bizvaganza lawan #SepontanERA dengan @yus_jambu76 tadi... #JoHaRa 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Percubaan @ray_bizvaganza nak bungkus ikat tepi warna biru Chelsea... #JoHaRa 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm @ray_bizvaganza acah acah malu laks daaa... #JoHaRa 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm @ray_bizvaganza happy betul kena ikat bungkus tepi warna Chelsea dengan @yus_jambu76 kat #JoHaRa Pagi ERA... 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Amacam @ray_bizvaganza ? #bertabahlah on air hari ni kena pakai camni... #JoHaRa 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Salam 1-0 dari @yus_jambu76 dan @ray_bizvaganza ... #JoHaRa 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm @ray_bizvaganza acah acah handsome lepas kena bungkus ikat tepi warna biru Chelsea dengan @yus_jambu76 ... 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Video ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Cengginilah gayanya bila @yus_jambu76 bungkus tepi @ray_bizvaganza dengan kain biru Chelsea... 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm @ray_bizvaganza tak ley terima kenyataan dia kena bungkus ikat tepi warna biru Chelsea... #JoHaRa 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm @yus_jambu76 dah ada kat studio #JoHaRa Pagi ERA...Tak sabar daa dia nak tengok @ray_bizvaganza kena bungkus ikat tepi warna biru Chelsea....Muahahahaha! 1d

» LOG IN to write comment.

1d era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Selamat Pagi Isnin! Dengarkan #JoHaRa Pagi #ERAvengers Radio Ultron...Kejap lagi @yus_jambu76 pun ada sekali...Kita tengok camne @ray_bizvaganza kena kasi bungkus ikat tepi warna biru Chelsea...Hehehehe... 1d

» LOG IN to write comment.