Video Heather Judd

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Rise Heather Judd

» LOG IN to write comment.

endless3coma Nom nom #veggies 1mon

» LOG IN to write comment.

endless3coma Look at that cheese!! Lol 1mon

» LOG IN to write comment.

endless3coma My baby love 1mon

» LOG IN to write comment.

Mayfair Heather Judd

» LOG IN to write comment.

Earlybird Heather Judd
endless3coma #godzilla chillin 1mon

» LOG IN to write comment.

endless3coma Sparkles and jerry. #cutesweetkitties 1mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Heather Judd
endless3coma Sparkles and jerry. #cutesweetkitties 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Video Heather Judd

» LOG IN to write comment.

endless3coma Quit spamming my pictures #kthankyou :) 2mon
  •   michelehamilton07 Chapped the fuck up cause they are red as fuck 2mon
  •   michelehamilton07 Love how home wrecker deletes my shit. Yay home wrecking cunt scum 2mon
  •   tiffanyestes Oh that hurt my feelings #crying #not try again wasn't a good insult @michelehamilton07 you got to do better at hurting feelings and talking Shit would you like for me to change my photo so you can 2mon
  •   tiffanyestes See another picture of me so maybe you can come up with hurtful things and try really hard cause nothing you have said so far hurt at all 2mon
  •   tiffanyestes Maybe you should Google insults or think a while longer before sending them cause my 10 year old has better insults #laughingToHard @michelehamilton07 2mon
  •   tiffanyestes You must be googling insults lol ps I changed my photo so you could try having new insults @michelehamilton07 2mon
  •   michelehamilton07 Aww boo hoo bitch changing your pic don't change shit. Like I said my beef isn't with you but you insist on butting your ass into this 2mon
  •   tiffanyestes It took you ten minutes to come up with that dam shame sorry not sorry but if your beef is with her it's with me especially since it sounds like your a obsessive compulsive ex who doesn't get the memo that he is happy with someone else and doesn't want you anymore @michelehamilton07 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

endless3coma I love this man <3 2mon
  •   michelehamilton07 And he loves me his wife..dumb bitch 2mon
  •   tiffanyestes Doesn't look like he loves anyone other then her jealousy isn't a cute quality sorry bout your dam luck @michelehamilton07 and beautiful picture cuz @endless3coma love ya 2mon
  •   endless3coma Lol love u @tiffanyestes :) 2mon
  •   michelehamilton07 He loves me just fine when she ain't around lol but she will find that out on her own. She's not the first and surely won't be his last 2mon
  •   tiffanyestes So your basically saying your second best and if he so calls does this all the time then explain to me why the fuck you was still with him or would continue to be a second choice chick I mean really think about things before you post them cause you seem to be trying to hurt her but your only making yourself look like a complete dumb ass @michelehamilton07 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   michelehamilton07 Don't forget I get visits when he works for Ray. Lol 2mon
  •   jtaramoo Cute pictures endless3coma but it looks like you have a lot of drama on your heads. 2mon
  •   endless3coma Yeah thanks Tara! Some people need to grow up and get over shit. Doesn't bother me. :) 2mon
  •   michelehamilton07 If you weren't a home wrecking cunt you wouldn't have any drama. Especially if he wanted a divorce but he doesn't does he? That's cause he wants us both but you don't want to see that do you? 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   michelehamilton07 In your bed. I asked him why doesn't it look like you live here too? I mean why isn't there any evidence of him living there?? What are you hiding?? Scamming the gov? Why are your kids on Medicare when you and Josh have good jobs?? Nick didn't even have his pic up of him and chey. Wtf is wrong with that?? I'll find out and turn your assess in if I haven't already. Don't fuck with me bitch you don't know who the fuck you're dealing with 2mon
  •   endless3coma How about don't worry about me. I got my shit handled. But keep on and I'll call on you harassing me. I can't help you always got something to say to me. I got nothing nice to say to you which is why I don't say nothing at all. 2mon
  •   michelehamilton07 Aww that's sweet. You think you deserve a cookie or something for that? Your shit is handled just fine Lmao that why your ass owes Josh child support. He has then more than you but you need that money don't ya?? Cause Nick can't keep a job to save his life..Good luck honey 2mon
  •   endless3coma Turn me in for what? U being an idiot? And who's the one that hasn't worked the past 5 years? You sure got a lot of room to talk. I don't owe josh shit. He didn't want your sorry ass either. He's got a girlfriend. Yes a cookie. I deserve it for putting up with you....everyone's said it. 2mon
  •   michelehamilton07 Obviously Nick lied to you again. I didn't work cause it was more cost effective for me to be home raising chey. So shove that up your home wrecking ass. And fyi Josh and I figured out that you love owe him 98 bucks a month since he's the one that keeps him more than you and I don't give a rats ass if it didn't work out with him considering you're the one that's threatened him with the boys if he didn't stop seeing me he had one hell of a time while it lasted. 2mon
  •   aimeeleighxnicole Heather you look beautiful as always! I'm glad to see you happy! 2mon
  •   endless3coma Awe thanks! :D I am ! It's the best feeling! Hope you've been doing awesome! @x0x_suicid3_barbii_x0x 2mon
  •   aimeeleighxnicole I have! Thank you! And you look amazing! Do you mind me asking what work outs you did? I'm trying to loose like 30 lbs 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Heather Judd
endless3coma Crayon art! #diy #pinterest 5mon
  •   0piumrose So here's a question, how did u stick ur crayons to the canvas, that's my biggest issue! 5mon
  •   endless3coma @0piumrose hot glue gun!! 5mon
  •   0piumrose I was afraid that they would melt off that too! Thanks. Now I have to master the art of covering the silhouettes so the crayon wax doesn't cover them 5mon
  •   endless3coma Wax paper!!! @0piumrose 5mon

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Heather Judd
endless3coma Damn! Who does that and get away with it?! Wth ...lol. Hardcore #upwords 7mon

» LOG IN to write comment.