emilydiaz83 After 2 days of eating junk and snacking on everything I saw... I need this. #GardenSalad #GrilledChicken #GoatCheese 5h

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Someone was being so silly during #bathtime. I love this face. 1d

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Someone's ready to tackle the snow. #maltese #dogclothes #dogboots #ilovemymaltese 2d

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Ummm, so the plow trucks forgot about our street?? #BostonBlizzard2015 #Snowmageddon2015 #boston #blizzard2015 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Good Morning Sunshine... #ILOVEYOU!

If I have to be stuck at home with this gorgeous face then so are you... #babyspam #snowday #blizzard2015
2d
  •   amberjo1105 She is so stinkin cute @emilydiaz83 2d
  •   niecyb55 Open the door please 2d
  •   yessiv90 She's so freaking cute! But wow she got a good pair of lungs in her! ️️️ 2d
  •   felimarie85 OMG she's so cute!!! 2d
  •   yise75 No es justo!!! Jijiji 2d
  •   adydelv Can't believe how much she looks like you. 2d
  •   _kdms_ Omg soooo cute! 2d
  •   lillydelv You both gunna give me. Heart attack 1d

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Be Safe my #EastCoast friends. These are life threatening conditions out there. I pray for those needing shelter, warmth, and food during this scary time. I hope they find help. #cnn #andersoncooper #BostonBlizzard2015 #Juno2015 #Snowmageddon2015 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 My two sweet girls while I get ready for work. #SleepyMonday #maltese #lifeafternicu 3d
  •   skinnywrappro1 So adorable. 3d
  •   beckyh81591 @emilydiaz83 Hey Hun did you get the day-dreamer? 3d
  •   emilydiaz83 No. She's been sleeping in her bassinet now. We have it in slight angle for her. Her reflux has gotten so much better but she still doesn't like to totally flat. @beckyh81591 3d
  •   beckyh81591 @emilydiaz83 oh okay I am telling you that day-dreamer is amazing reflux or not babies love those thing 3d
  •   emilydiaz83 I bet!!! It's also really lol so we tried make due. @beckyh81591 Her formula is super expensive. 3d
  •   beckyh81591 @emilydiaz83 girl who you telling, my daughter also have reflux so she on that special milk seen my husband is in the Navy we get no extra help you can imagine but thank the lord for my parents that got her that bed lol 3d
  •   emilydiaz83 Yeah, it sucks. Ugh. Hopefully soon she'll start eating little bits of solids soon. @beckyh81591 3d
  •   beckyh81591 @emilydiaz83 yeah I agree solid will help them for sure. Btw your daughter is beautiful I'm excited that she is rolling over as well 3d

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 I'm scared. πŸ˜•πŸ˜• now with a baby at home.. This freaks me out. #winterstorm #boston #blizzard 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Yeah, we were a little excited. Layla is rolling over... ️ Her physical therapist this week will be proud. #biggirl #nicugrad #lifeafternicu #tummytime 4d
  •   lizmdiaz17 Awesome!!! 4d
  •   devikanjustin Awe ..Congrats Mama. Good Job Layla 4d
  •   neraizalg Yay LAYLA!! 4d
  •   mindofkiwi Your excitement is so awesome!!!! Lol I'm so happy for you guys and for her! She's such an amazing baby! 4d
  •   aimeelynn___ Awwww good job Layla! She's getting so big! And that's my fave onesie she has on! 4d
  •   jmruiz127 Good job big girl!! ️️ 4d
  •   nicola_toghill_xx Well done Layla!!!! So happy for you ️ xxx 4d
  •   cmcneeley82 Yay!!!!! So awesome 3d

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Happy one minute... And then she's over it... Lol #babyspam #lifeafternicu #nicugrad 6d

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Late Post: Layla with her 6 month sticker. #6months #3monthsadjusted #lifeafternicu #nicugrad 6d

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 They are so silly... #ticklemonster #daddysgirl 1w

» LOG IN to write comment.

  •   mayra_garcia04 Oh my God!! She is to adorable! And so smart...caring a conversation...jeje...q chula!! 1w
  •   momma_rn3 Aww, so cute!! Before you know it, those will be complete sentences, most of the ending in "but why?" As in: why is the sky blue, Mommy? God made it that way. "But why???" Adorable, but endless 1w
  •   emilydiaz83 Hahaha! @momma_rn3 can't wait for those conversations. 1w
  •   watchthemgrow beautiful!! 1w
  •   neraizalg So cute!! 1w

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Cooking always makes me feel better. Early dinner in the oven. #stressreliever #spinachlasagna #foodcollage #lasagna #foodporn 1w
  •   denissemarie__ Yummy! I'm inspired 1w
  •   denissemarie__ Are those the no bake noodles? 1w
  •   emilydiaz83 Yes! It was my first time using them. And they actually were a lot easier! @denissemarie__ 1w
  •   brivero1 You need to give me some classes... The kitchen is not my thing 1w
  •   emilydiaz83 Patience and practice different recipes.. I've messed up a lot of dishes but keep trying. It gets better. @brivero1 1w

» LOG IN to write comment.

emilydiaz83 Morning #tummytime and she's not screaming bloody murder. Success!!! #lifeafternicu #nicugrad #6months #3monthsadjusted 1w
  •   smellyjellychacha I tried it one time and she hated being on her stomach lol so I stopped . Now I know they all Hate it. 1w
  •   emilydiaz83 Yes they all hate it but they say we should be doing tummy time for at least an hour a day. Not all at once because they hate it. But break it up through out the day if possible. @smellyjellychacha 1w
  •   smellyjellychacha Oh ok cool. Thanx a lot. I know charlie has a good back because she's trying to get up on her own lol. Do u know of any besides the drops because charlie always suffers with gas still :/ 1w
  •   yise75 Yeyyy That"s my girl!!! 1w
  •   emilydiaz83 Strong girl. Unfortunately, i don't know about gas. Layla farts like a grown man. @smellyjellychacha 1w
  •   matildazawadi Sweeet layla. One step at a time 1w
  •   skinnywrappro1 Worst time ever but they do out grow the tummy thing. Keep the faith. 1w
  •   mayra_garcia04 Beautiful!! 1w

» LOG IN to write comment.