efrain96 MeMe you ratch ...
📵#girlskateboards #model #budweiser #pitbull
2w

» LOG IN to write comment.

Valencia Efrain Garcia
  •   devinmartinez69 Tfti 2w
  •   _efrainx Looking mighty spiffy 2w
  •   _remab Fuck do I have to go like that for the party? Lmao @efrain96 cause im dwn.. but naa lmao 2w
  •   hvzlcee Tbh// you hardly talk to me anymore wich i have no idea why. But anyways your drawings are sick and your chill 😎 thanks for the elephant drawing people really like your art ! 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Efrain Garcia
efrain96 WE CHÏLLÏN #pittbull #gaming #sheaqt 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

efrain96 Hi, my name is Efrain and I have a Nike addiction lol @nikesb #nikesb #janoskis #dunksb #blazers #nikesbgt #iwasfixingmycloset 1mon

» LOG IN to write comment.

efrain96 Nintendo 64 at school all day lol #nintendo64 #videogames #childhoodmemories 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

efrain96 Messing around with the slow-mo in my phone #fsflip #bossflip #nobiggie #iphone #skatelife #tb 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

efrain96 My favorites so far @nikesb #janoskis #nikesb 4mon

» LOG IN to write comment.

efrain96 Lowkey still love it tho #whogivesafuck #lol #pizza #thatpizzaboy 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

efrain96 Clip at Cherry Park @caskinnie @2tall_lokote @cherry__park 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon efrain96
Valencia Efrain Garcia

» LOG IN to write comment.

7mon efrain96
Earlybird Efrain Garcia
efrain96 One of my favorite thing I own #fujiinstaxmini90 #retro #camera #fujifilmneoclassic 7mon

» LOG IN to write comment.

8mon efrain96
Rise Efrain Garcia

» LOG IN to write comment.

8mon efrain96
Valencia Efrain Garcia
efrain96 What I have been working on for an hour , so tired goodnight everyone 😴 #joker #evil #sketch #micronpen #mysketchbook 8mon

» LOG IN to write comment.