eddiivanilli 'Cause no one else can do #candid better. Haha. #bffs 3d

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Majayjay's Next Top Model. The Broken Doll Challenge. Hahaha! #MNTM #brokendolls #nadulascouture 4d

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Yay for NBA!! Can't wait for the official opening of the PH home base. 4d

» LOGGA IN to write comment.

Normal Eddii Montalban
eddiivanilli Congratulations, NBA Philippines! Super happy to be part of this milestone!! 4d

» LOGGA IN to write comment.

Normal Eddii Montalban
eddiivanilli Wings kinda night with ze four-eyed lovers & Ronnica Magpantay. #kintab #wingstopph 6d

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Pineapple incident. #pahiyas2015 #happyweekend 1w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Ella, ella, eh. 1w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Joycuzzi. 1w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Favorite duo. And the best photo ever. #pahiyas2015 #happyweekend 2w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Cheers to fun stopovers & getaways!! 2w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Weeeeeeeeeeeeghkend! #pahiyas2015 #manopodtm 2w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Ilagay ang kanang kamay sa dibdib. Handa, awit. @bademiguel #musicbreak 2w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Music break with bade. 😀🏼@bademiguel #jealousinstyle 2w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Classic Hannah. Kasalanan mo 'to Miguel. Haha. #feelstrip 👬 3w
  •   bademiguel Tangina kasalanan ko pa hahaha dadating yan men! 3w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli A little Ari & The Weeknd on this hyper humid weekend. #arianators 4w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli The sweetest thing. Thank you my lil' sis, @ronnie.junior and boyfie @kaylengankita. You're the bestest! 4w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Congrats, Maru! Wooohoooo! #familyfirstalways 4w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli At last. 4w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli Two nieces and a grandson. #familyfirstalways 4w

» LOGGA IN to write comment.

eddiivanilli She rarely wear dresses but today's a beautiful exception. In a few hours, graduate na siya!!! Kaya naman may pa-kilay! Congrats @littlemissmaruu!!! You did it!!! So happy & proud!!! 4w

» LOGGA IN to write comment.