dreck3 KillaKillz #Rp by: @sdotb @villiansla 18h

» LOG IN to write comment.

dreck3 I wanna ask everyone to please take a second and donate anything you can to the family of my little cousin that passed away to cover the expenses for a proper burial. We have a goal to reach and if we don't in the next two days we can't even have the right funeral for him. Anything helps thank you all! 22h

» LOG IN to write comment.

dreck3 Questions & Answers with yours truly about our new upcoming EP "The Trip" #RTG @wearertg 2d

» LOG IN to write comment.

dreck3 Hey everyone the RTG website is officially updated and ready for you to visit. You can now see our latest gear and start ordering everything you like!! Ready! Set! go!! www.wearertg.com #RTG 4d

» LOG IN to write comment.

dreck3 Thugsta. 5d

» LOG IN to write comment.

dreck3 Dreams turn to reality when you work for it #RTG 1w
  •   koolmannrtg Annnnnnd when you made for it lol 1w
  •   dreck3 @koolmannrtg preach lol 1w
  •   katinreinhardt Hope all y'all good man! Keep grinding I gotta get out to a concert this summer now that season over! 1w
  •   dreck3 @katinreinhardt yea bro we still on the grind. We gone let you know the next show we got coming 1w

» LOG IN to write comment.

dreck3 Arizona was great to us. #RTG 2w

» LOG IN to write comment.

dreck3 That loud. 3w

» LOG IN to write comment.

dreck3 I gotta thank everyone for the prayers me and my family appreciate all you. Unfortunately our little soldier didn't make and passed away. It's sad but we know he's in Heaven from here on where we have to hope to make it one day. R.I.P little cuzzo love you with all my heart. 3w
  •   shalyne_waweru tym heals even the deepest wounds....take heart 3w
  •   ms_charlieeee So sorry for your loss R.I.P. to the little one.. 3w
  •   longlivelunaa my dearest condolences. Heaven received an angel 3w
  •   cejayanderson RIP lil guy, you and your fam are in my prayers bro 3w
  •   mznykkiity35 My condolences praying for you and your family 3w
  •   ace_budza Sorry to hear that bro 3w
  •   marie52595 My condolences but God has a beautiful lil papi in his hands now ..🏽🏽 3w
  •   i_b3_jelly_crazy Soooooo cute 3w

» LOG IN to write comment.

dreck3 Everyone's been telling us hurry and release new music. Well RTG @wearertg single "Do Yo Thang" prod. By @t.releford will be available on iTunes this week!! So be ready for our first single of 2015!! Something new and different from us!! Support the team #RTG 3w

» LOG IN to write comment.

dreck3 People going crazy for you is a feeling that can never become just usual. Love the support of each and every fan. #RTG 4w

» LOG IN to write comment.

dreck3 The next group up to take over the game. #RTG @wearertg shout out to @miglvineyard for the video 4w

» LOG IN to write comment.

dreck3 Basic mirror selfie. Photo cred: my muthafucken self 4w

» LOG IN to write comment.

dreck3 Basically. 4w

» LOG IN to write comment.

dreck3 San Diego Safari with the homies. 🐐 1mon

» LOG IN to write comment.

dreck3 #RTG 1mon

» LOG IN to write comment.

dreck3 "All eyes on me bitch" #RTG by @1kingdeuces 1mon

» LOG IN to write comment.

dreck3 I live the life I deserve; blessed. by @mikeyvisions_ #RTG 1mon

» LOG IN to write comment.

dreck3 Best of the West. 2mon

» LOG IN to write comment.

dreck3 RTG x Casey Veggies #RTG 2mon

» LOG IN to write comment.