» LOG IN to write comment.

dougsymon Hot or Not?! LOL. Loved this website when it first started. #embarrassing #twat 1w

» LOG IN to write comment.

dougsymon Honey, I'm home!
Was interesting to take all of my personal accounts offline for over two months. Amazingly it seems I'm not addicted and it wasn't difficult to do. It didn't however give me more time to do my thesis as I just ended up watching TV instead. So the question is, what have I missed?!
2w

» LOG IN to write comment.

dougsymon Odd #selfie trying to recreate something I just saw on an advert. Didn't do too well but never mind. #selfportrait #BlackBerry #Z10 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

4mon dougsymon
Normal Douglas Symon
dougsymon Hmm ok #newyear tin shadow 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dougsymon Fire risk. Happy Christmas everyone! #myviewnow #christmaspudding #nofilter 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dougsymon Alternative universe #selfie #omakuva 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   dougsymon @carlosjenno the castle dungeon? Yeah was a bit to gory for a ten year old though :D 4mon
  •   dougsymon too* 4mon
  •   carlosjenno There were kids in there when we did it. We were shitting ourselves. The kids went berserk and had to be taken out! 4mon
  •   dougsymon @carlosjenno Haha. I found it hilarious. Even got a laugh with a comment I made during the court part :D daughter was upset at end. Hopefully won't have had any lasting ill effects though. 4mon
  •   carlosjenno We did zombie boot camp in April. We love shit like that! 4mon
  •   sjbridle88 Definitely my favourite castle. 4mon
  •   dougsymon @sjbridle88 yeah we enjoyed it more than Windsor anyway 4mon
  •   sjbridle88 @dougsymon I went when I was about 6-7. Still have a very vivid memory of the dungeon. 4mon

» LOG IN to write comment.

dougsymon OMG, it works! #diycomputing #pc #msi #samsung 4mon
  •   kikkomies Is that the TV/monitor they sell for 150€ in Citymarket? Thought that it could do as a bedroom TV. 4mon
  •   dougsymon @kikkomies if it is we should have bought it from there :D was like 20€ more in verkkokauppa 4mon

» LOG IN to write comment.

dougsymon Sexy people queuing in #verkkokauppa 4mon

» LOG IN to write comment.