Normal donnalouwho
donnalouwho @ziggy_moe_bigston Happy Birthday kiddo. Love you bunchessssss!! #happybirthday 1w
  •   ziggy_moe_bigston AWE thank you Aunt Donna! I couldn't ask for a better aunt. I love you too so much! 1w
  •   donnalouwho Love you sweetie!! Hope school is going good. And hope all the cramp isn't affecting you!! 1w
  •   donnalouwho Crap not cramp LOL 1w

» LOG IN to write comment.

  •   vickicuic Best ever....Love accidental tea dates! 3w
  •   vickicuic And you're wearing purple?!?! 3w
  •   vickicuic I looooovvvvveeeee this picture.....just sayin! We are getting one together in October 3w

» LOG IN to write comment.

donnalouwho @christinacooks #hearthealthcontest #hearthealth #hearthealthy #heartmonth #healthy #cleanliving #beans #christinacooks A warm bowl of soup on a cold day. Ingredients : onions garlic sweet potatoes carrots zucchini low sodium organic black beans low sodium organic tomatoes low sodium organic vegetable broth spinach salt pepper bay leaf and paprika #yummy! 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal donnalouwho
  •   vickicuic HAHAHAHAHA......you win! I never would have done this one. You have to admit......I thought of most of em. 5mon
  •   vickicuic Heart you soooooo damn much! 5mon
  •   donnalouwho Yea you thought of em all. LOL love you. 5mon

» LOG IN to write comment.

donnalouwho Ahhhhhh....my morning. Love this place! ...just saying. #daytonabeach #paradise #mymorning 7mon

» LOG IN to write comment.

donnalouwho Ahhhhhhhhh....just saying!! #daytonabeach #paradise 7mon

» LOG IN to write comment.

11mon donnalouwho
Earlybird donnalouwho
donnalouwho It had my name on it ...Saweet!! #beach #daytona #donna 11mon

» LOG IN to write comment.

X-Pro II donnalouwho
  •   vickicuic Are you still super pumped?!?!?!?!? :)))))) 1y
  •   donnalouwho @vickicuic yes!!! I said several times while I was running. Damn this is so cool!! 1y
  •   vickicuic @donnalouwho.......oh the voices in our heads.....hehehehe.....I'm glad that you had fun!!!! 1y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

donnalouwho @jennifernettles voice like an angel...where else but Atlanta GA. Feb 20, 2014 #thatgirlvip with @zamonzie #jennifernettles 1y
  •   kyle_ah Your in #atl ? 1y
  •   donnalouwho @kyle_ah yea came in just for the concert... It was a great one. But my BFF who is in Warner Robins and I think we need to plan a weekend just shooting in Atlanta. If we do that I'll let ya know so you can hang out with us. How you doing? How is school? Ya like it better than Sav? 1y
  •   donnalouwho Just looked at ticket and realized I'm off on the date. Hahaha concert was Feb 22 not 20th 1y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal donnalouwho
donnalouwho Hmmmm makes ya think !! #healthcare #diet #diets 1y

» LOG IN to write comment.

Normal donnalouwho

» LOG IN to write comment.

Normal donnalouwho

» LOG IN to write comment.

Normal donnalouwho

» LOG IN to write comment.

Normal donnalouwho

» LOG IN to write comment.

Normal donnalouwho

» LOG IN to write comment.