•   kazamazee @annakin_ bitch pls we became enemies since the day you fancied my fave lighty 2d
  •   annakin_ Lol! Let's make peace, I have legacy and you take BEN J @kazamazee 2d
  •   m.janoski @1.dolo buffting 2d
  •   kazamazee @annakin_ legacy's my day one. you have benjamin, no fights xx 2d
  •   annakin_ Ben j's an entrepreneur, he sells watches @kazamazee you should consider him. I'll stick to legacy thanks 2d
  •   kazamazee @annakin_ seem as you know so much you should stick to benny boy. ok no more i'm not here tryna get blocked gurrl legacy you the best x fan luv x bless up x 2d
  •   annakin_ Pls BEN J is your future man. Ciao ciao ben's girl. P.s you'll be selling watches soon @kazamazee 2d
  •   samanthasevastis . 1d

» LOG IN to write comment.

domdolo #skymode on iTunes 1mon

» LOG IN to write comment.

domdolo supressions poisonous 1mon

» LOG IN to write comment.

domdolo Toruk Makto 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   allentr_st @anya_bolger people say he fell off, but I disagree and instead think that he's matured as an artist while making music on the low so people just forgot about him 2mon
  •   anya_bolger Come back 2mon
  •   ii.kris Where u at?☹ 2mon
  •   famekvng Merry Christmas 2mon
  •   peggy.xo wyaaaa😟 2mon
  •   angelfleites What ever happened to you? I swear back in 2011 I used to be obsessed with you, used to watch your music videos and interviews 150 times a day lmao. Damn anyways shits crazy hope you're doing ight. 1mon
  •   indiyabeenlit come back homie 1mon
  •   indiyabeenlit we believe in you 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   jsuggs_33 3mon
  •   np_thetruth86 Where new music at homie 3mon
  •   grifaldoo I just fucked your bitch me so sorry 3mon
  •   mohdolo @omniavosvolo city looks hella nice 3mon
  •   gldnrdprod What's good man. I'm a freelance DP and really enjoy this song g. I actually just got a drone for my production company. I can see cool aerial shots of the city in a music video for it if you are looking to do one. Let me know man. Shoot me an email GoldenrodProd@gmail.com or DM 2mon
  •   lowkeysaam all she see is waves she so gnarly 1mon
  •   seeyattle fave 2w
  •   isaac.btc I just met the plug now I'm jolly 2w

» LOG IN to write comment.

domdolo Baby Girl #SKYMODE 3mon

» LOG IN to write comment.

domdolo Link in Bio #skymode 3mon
  •   daibrieell.based Clouds Cry 3mon
  •   dizzy.perspective coming from someone who has been a fan since Skinny Jeans and a Mic.. i know that you can do much better, yo. the project is honestly just okay, the sound is just soo different. note, I've listened to all your 3 projects when you were with Ben J, heard Dolo 1 - 3 and this. like i said, it ain't bad, but it's just very different. Dolo 2 is my favorite project by you btw. this comment is not even meant to sound disrespectful one bit, you still remain one of my favorites. can't wait for the next. #Dolo 3mon
  •   dizzy.perspective vibing Love & Memories and Whats Love... 3mon
  •   cassie_saig Finally found the guy from new boyz 3mon
  •   sndr_12 @scariotluca so dope !! 3mon
  •   jsolo_ Check dm @domdolo 2mon

» LOG IN to write comment.

domdolo Sektors off day 3mon

» LOG IN to write comment.

domdolo Sky Mode mixtape drops 11/17 on soundcloud!!! 3mon

» LOG IN to write comment.

domdolo lol 3mon

» LOG IN to write comment.

domdolo #understand 4mon

» LOG IN to write comment.

domdolo Sky Mode coming soon 4mon

» LOG IN to write comment.

domdolo clouds cry 4mon

» LOG IN to write comment.

domdolo I'm 24 4mon

» LOG IN to write comment.

domdolo Sky Mode October 4mon

» LOG IN to write comment.

domdolo 6mon

» LOG IN to write comment.

domdolo Ayeeee s/o @illroots !! love #babyangels 6mon

» LOG IN to write comment.