djmonchiz The struggle was real wasn't it @antsantana @luiribzzz ... And after y'all seen my mom whoop my ass y'all just laughed like assholes 4d
  •   antsantana Lmao deadass tho your comedy haha 4d

» ログイン to write comment.

djmonchiz I'm going out tonight might as well get super #fly #who #want #it #against #me #mariachi #tbt #fridaynight 5d

» ログイン to write comment.

djmonchiz i cant stop #laughing fucking #lupita #goodmorning world 1w

» ログイン to write comment.

djmonchiz #slowly but surely she is getting to where she should be #challenger #sxt #2015 #isntshelovely 1w
  •   luiribzzz Damn nigga, already got a new whip? You just had a new whip!!! Lol 6d
  •   djmonchiz @luiribzzz I wasn't satisfied with my old whip gotta keep changing them 6d

» ログイン to write comment.

  •   racymc Vamos bn gracias a Dios! Dándole al English haha 1w
  •   djmonchiz it seems like you can handle it though @racymc 1w
  •   racymc Yeap! 1w
  •   djmonchiz Bueno necesitas llegar hasta aquí o yo ir aya para celebrar !! @racymc 1w
  •   racymc Hahha I'll go in March, maybe!! 1w
  •   djmonchiz Ta bueno solo dime por que sí no nunca te voy a ver vas estar muy ocupada @racymc 1w
  •   racymc Hahhaha don't worry yo te aviso! tengo muchas personas por ver cuando vaya 1w
  •   djmonchiz Yea i can tell @racymc 1w

» ログイン to write comment.

djmonchiz I'm just tryna make these #million 1w

» ログイン to write comment.

djmonchiz #Sacrifices have to be made in order to experience things that to some people seem impossible to ever accomplish 1w

» ログイン to write comment.

djmonchiz #idontmind Ima slide in those #dm 2w

» ログイン to write comment.

djmonchiz January 15 a year ago was the day I became a #babalawo wouldn't imagine what it would be like without everything #orula and all my #orishas gave me #Ifa #santeria #handpainted #Erdibere #custom PICTURE DOES NOT DO IT JUSTICE 2w
  •   voodoopriestman I think your page is amazing, Follow my facebook page, my link is on my Bio I am Voodoo Priest. Looking to connect, Follow my page and I will follow you right back. Have a good day. 2w

» ログイン to write comment.

djmonchiz #wearenotthesameiamamartian lol jk but all jokes aside I have set some big goals once again it's time to get on them 3w

» ログイン to write comment.

djmonchiz It's about to be a #newyear I wanted everyone to meet the new addition to the family #challengersxtplus #christmas #present to myself 4w

» ログイン to write comment.

djmonchiz #goodmorning couldn't stop laughing about this to #funny #repost #thesehoesaintloyal 1mon

» ログイン to write comment.

djmonchiz #tbt since the holidays are coming and I will forever be her #superhero just wanted to show y'all my little baby 1mon

» ログイン to write comment.

djmonchiz I can't stop laughing #pettypost #repost 1mon

» ログイン to write comment.

djmonchiz #blowingmines right now man it was just getting to the good part #pettypost #funny it's a #telenovela 1mon

» ログイン to write comment.

djmonchiz #repost that's life though gotta keep it moving 1mon

» ログイン to write comment.

djmonchiz #bakingsoda I got #bakingsoda #finals are almost done don't hurt to think though 1mon

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.