djdondi #believe #me when at some point I #showed #interest and you took too long to #decide. Don't be surprise if I #keep #it #moving without #you. #real #shit #truth #awesome #amazing #quote #reality #effort #admiration 6d

» LOG IN to write comment.

djdondi I'm #single so if you're single too, make the #best of it. Don't worry about being with #someone and #rush into it. That's going to #turn into a #toxic #relationship for you. #avoid that. Remember is not because you're not good enough, just that no one is #good enough for you #yet. #trust me ;) have #fun. #real #shit #truth #awesome #amazing #great #time #only #foryou #believe 1w

» LOG IN to write comment.

djdondi Cancelled the order for this one lol 2w
  •   djdondi #pr 2w
  •   evil10472 It's beautiful but if she loves you even 25cent ring will mean the world to her lol but damn pretty 2w
  •   argentinosk8er Only woman worth that much is a wife.. Or your momma 2w
  •   djdondi @evil10472 i agree but I'm always going to get the best but I'm single so it wasn't for me haha 2w
  •   djdondi @argentinosk8er yeah moms actually lol 2w

» LOG IN to write comment.

djdondi Where's my #queen? Is it #you? #awesome #girls are the ones who #stay #loyal #committed #faithful #respectful of the #relationship no #matter what! That makes men want to #treat you and do the same for you. But if you're not #down nor do any of that, don't expect you're dude to be the way you want. #real #shit #truth #love #amazing #perfection #life 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

djdondi I know you all are trying to #raise #awareness but there are more #problems and #issues in the world. I know they don't affect you but for #future #generations we need to #develop a #different #world. #humanitarian #philanthropist #helping #hands #better #earth #save #lives #bless #everyone 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

djdondi #Trust, if you #have it, you #earn it. Don't fuck it up and let it get #away. You'll #regret it, pretty much how relationships go to #shit. #real #truth #respect #love #loyalty #key #communication #cheat #mislead #assumptions 1mon

» LOG IN to write comment.

djdondi Seriously I don't like that #shit. I post #whatever I want lol I #do whatever I #want. #cant #tell #me #nothing #fuck #that #try #me #lol #funny #crazy #awesome 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

djdondi #sunday #quote #God can change #you for the #better if you #believe and have #faith. Let him in. #Smile #enjoy #love #give #life! #God #Bless #You #All 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   dani3llla Wow beautiful I'm so jealous 1mon
  •   askidnuk Almost as nice as being on the beach up here :P 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

djdondi There comes a #time! When you have to #stop #crossing #oceans for #people that won't even jump in #puddles for #you. #realize #the #truth #not #worth #it #leave #past #behind #walk #away #real #shit #learn #mistakes #move #on 2mon

» LOG IN to write comment.