djblack Me and Diddy have started a movement. Plz people bring back eyebrows or atleast draw them on good #UseNewsharpies #BuyaProtractor #ColorbetweenTheLines #TattoThemOn 2h

» LOG IN to write comment.

djblack That about sums it up... 4h

» LOG IN to write comment.

djblack Comedy Jam...June 12th at Cherry Creek Harbor. I'm the Headlining the Comedy Show with Abby Alt and Blake Swain...Live music by "No visible Flaws" with DJ TimekoT providing the soundtrack.... 16h

» LOG IN to write comment.

djblack This is crazy. Pole dancing at its best and my girl is flexible as hell. Even make me wanna go to a class
@yes.idance look forward to working with you
19h

» LOG IN to write comment.

djblack Ok someone is trying to make me cry today. June 20th my lovely daughter is Graduating from CSUSB. Words can't explain how proud of her I am. As each day gets closer the BIGGER my smile gets. Everyone knows she is my heart and the joy she gives me is a feeling you can't describe. I am one proud as parent....Cali I'll be there soon. I love you Jasmine B @jbdd1293 1d

» LOG IN to write comment.

djblack Relationship Goals..... 1d

» LOG IN to write comment.

djblack Good morning 1d

» LOG IN to write comment.

djblack ROTFLMBAO... #Iquit 2d

» LOG IN to write comment.

djblack #tbt.. One of my all time favorites 2d

» LOG IN to write comment.

djblack #tbt This is your girl before she had enough money to finish her operation... 2d

» LOG IN to write comment.

djblack Tonight host at the Denver Improv is....
Me bitches...
3d

» LOG IN to write comment.

3d djblack
Normal Tommy Black
djblack My #wcw is Courtney Lanctot. I still remember the 1st time I saw her at Cold Crush. I said damn she pretty and her fade is tight as hell. A sweet person every time we see each other and can rock any hair style and look good with it.....and that smile 3d

» LOG IN to write comment.

djblack Crack Heads be like #wcw 3d

» LOG IN to write comment.

djblack Good morning 3d

» LOG IN to write comment.

djblack When you find out your grandmother has a instagram page and this dude is her MCM... 4d

» LOG IN to write comment.

djblack Some people just don't learn 4d

» LOG IN to write comment.

djblack Lol. This shit is mad funny 4d

» LOG IN to write comment.

djblack Good morning 4d
  •   cygnature3 Soo stealing this is positive... 4d

» LOG IN to write comment.