» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 I love you sooooo much! Xxo0 expecially that ass! Heehee #boysinbaseballpants @jloyakid 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   gabbe68 Adorbs!! & you are THE best brow bestie!! 2w
  •   dianeypoo23 @gabbe68 if u come in and get ur brows done in the month of may we can do this too. It's a contest ! 2w
  •   dianeypoo23 @gabbe68 I wanna see my little pony hair 2w
  •   tinacutts62 Cutie!!!!!! U know john!!!!! Lol! 2w
  •   dianeypoo23 @tinacutts62 Omgosh ! small world! He works at the gas station in between my boyfriends work and house. We always stop there !! Hahaha how random 2w
  •   dianeypoo23 @tinacutts62 I died when he said ur name . I said ur my everything. And we are super close . I love that crazy bitch !! She will know me . Trust me . Hahahahabha 2w

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 @dahliamoreno @benefitcosmetics @ultabeauty #browbestie I have too much fun waxing brows. 2w

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 #tbt i forgot this was on my facebook. I miss my bestfriend ! RiP PaPaScHuLtE... [i dont know the password to my Facebook so dont ask to be my friend] lol @dunny702 3w

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 My #mothersdaynails to match part of my moms gift . Hahaha #moogoogaipan @lvnailsbychristy 🐋 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Diane Ciccarelli
dianeypoo23 I love my beautiful flowers @jloyakid sent to my work ! What a surprise! they are so colorful and they sparkle 3w

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 Working on my fitness lol @arrriiieellll @jloyakid @brandon_james28 4w

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 About to go climb a moutain !! And we made it too the top !! @arrriiieellll @jloyakid @brandon_james28 1mon

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 I love you @mrs.venuti ! When #mamahen got married! I was so Lucky to be one of ur bridesmaids 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 @arrriiieellll dancing in bathrooms haha. 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 Easter/spring nails ! @lvnailsbychristy 2mon
  •   gabbe68 them- so happy & sweet- like you!! ((Big Hugs)) 2mon

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 Happy bday #fuzzyhead ! 85 years younger ! I love my grandparents 2mon

» LOG IN to write comment.

dianeypoo23 Great stories since the first night we stocked the store ! Love this girl . "Princess" @ambi_love_queen 2mon

» LOG IN to write comment.