deirdremaloney Two months til baby!!!! I should post a pic of me struggling to bend down to tie my shoes, or stumbling to the bathroom for the 6th time in the middle of the night but instead, I'll just post this. Cuz, instagram. 3d

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Le petit ensemble. #mignon 3d

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Hey @americanair, I'm pretty sure my baby is about to blow by platinum status in utero... Can we retroactively activate her ff miles? 3rd trip to Europe, 2 trips to LA, Chicago & Miami, 1 trip to Sacramento, Vegas, Turks & Caicos & Kansas... #wheelsupparis #capsuleshow #pleasedontletmegivebirthonaplane 6d

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney These flowers looked so pretty at @capsuleshow I had to steal them and take them home. (cc: floral designer @jennykaplan) #homeaccents #floral 1w

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Baby Cortez for the win!!! Thx @minyaquirk 2w

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney "Baby it's cold outside"... #babybumppoppin #7.5monthsdown2.5monthstogo: @aprilbellephotos 2w

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Not sure which of these two would be my free call from prison but either way, HAPPY BIRTHDAY to these power chicks who hold me down and inspire me daily! (PS Lacey does not typically wear gold sparkle hats, I just happen to be working with limited photo options). 3w

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Me looking larrrrrrge and @n_c_b looking like he got put in time out, but really, we had so much fun shooting with @wellroundedny in our home this morning! 3w

» LOG IN to write comment.

  •   pizzawings I read some of these too, and forgot every word when the contractions started. All I can say is that your instincts will take over and you will own that delivery room. Xo 3w
  •   ladyparx Actually about to get some of these @chloeray1 3w
  •   deirdremaloney @pizzawings haha so I hear. thx for the encouragement, shit sounds ttly wild and insane, but I kinda can't wait. 3w
  •   deirdremaloney @ladyparx hi! They r almost all pretty heavily pro natural childbirth so if that's not what u r into, this is your heads up. 3w
  •   jleeku LOL. My nightstand looks just like this 3w
  •   dawniebdub Oh and becoming Toddler Wise! LOL! It's a journey.... 3w
  •   christelpixi The BEST BOOK, that have helped me ALOT, actually more the app than the book. But get both: WONDER WEEKS by Hetty Van Rijt- it's a book that everybody swears to- you follow your baby's mental development step by step. The app is GENIUS!! Best advise someone gave me :) 3w

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney My 2014️2015 right here >>> anyplace else in the world #hesturningup #imjusttrynamakeittomidnight 4w

» LOG IN to write comment.

X-Pro II deirdremaloney
deirdremaloney Sunsets with my real ones... #miami 1mon

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Everyone who knows me well, knows that I love me some Wonder Woman and knows that she's been my idol since the 80s. Well, our household received 3 copies of this book yesterday. I got one from my husband, with a too-private-for-IG inscription that made me cry, one from my parents, and @n_c_b got one from his step-dad with an inscription that says "Raised by one, married to one, and now you need to raise one so thought you should know as much as possible about this woman". I can't wait to read this, and also can't wait to raise this little girl with all of the strong wonder-ful women in my life and all of the men strong and wonder-ful enough to love them and live with them. Cuz like Jay-Z says, and he should know, "it ain't for everybody!". 1mon
  •   kelleylee1 Love this! Love you, Wonder Woman! Can't wait to read it myself. 1mon
  •   corinsanity I love this so much. Strong women surround themselves with other strong women and your daughter will have no shortage of those role models in her life. 1mon
  •   stonemolls @frostboo you need this book 1mon
  •   frostboo @stone_4 fasha got it for me for Xmas!!!! 1mon
  •   missinfo Lol! Great minds think alike! 4w
  •   wonderwoman5000 @msviv i saw this in The barbes & noble Window The Other day 4w
  •   toughmiss This is so dope! I'm super into WW too! You look fabbb mama to be! Congrats!! 5d

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney My favorite little Christmas elves. #babypiper #princejack 1mon

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Damn, @joannasimkin 's bump bodies my bump!!! 6.5 months vs ready to pop. Next time I see this babe she's gonna be a mom!!! 1mon

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney On the holiday party circuit last night sporting my winter 2014-2015 must have accessory, the baby bump. #HNFF 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Baby's first snow globe. Courtesy of @vintagefavs @ #capsulemarketsquare 2mon

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Of course I had to buy this for baby girl. #capsulemarketsquare 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

deirdremaloney Post-Thanksgiving buldge is acceptable/legit for the first time ever!!! 2mon

» LOG IN to write comment.