•   skylarhan Shut up, you don't know my people. 4w
  •   deanald @skylarhan I'm prolly a better pokemon master than you lol 4w
  •   skylarhan Hahahaha LIESSSS 4w
  •   khal.jhaigo I trained in a cottage in the mountains with this guy. He knows his shit 4w
  •   deanald @khal_jhaigo lmao when I play it now I still name my rival jay-z 4w

» LOG IN to write comment.

1mon deanald
Normal dean mock
deanald I accidentally went to @dollarbeardclub and got my self esteem lowered lol #donthavethegenes #doesagoateecount 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

deanald Self esteem problems. #is250 #is350 #2is #clublexus photo cred: @fknduck 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

deanald Crappy picture but I got it clean for shooting tomorrow with @fknduck hope it doesn't rain again #is250 #is350 #2is 2mon

» LOG IN to write comment.

deanald Lol boobs 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon deanald
Normal dean mock

» LOG IN to write comment.

  •   deanald @varneezy_ lol you can do It too 3mon
  •   varnyard_ @deanald lol I want to. @fknduck nice shots bro and 3mon
  •   fknduck @varneezy_ id love to call myself a photographer but I'm just a kid with a camera who can't shoot land scape because I heard that shits for dudes who like dudes and I'm more of a rolling shot kinda person, and editing isn't my calling either. 3mon
  •   fknduck @varneezy_ super jelly of your landscape shit too 3mon
  •   varnyard_ @fknduck lol same here dude. I just do it for fun. I'd like to shoot more shit but where I live is nothing but country 3mon
  •   varnyard_ @fknduck your edits look good to me though 3mon
  •   fknduck @varneezy_ your landscape shit is mad crazy tho kinda wish at times didn't live here just to shoot more natural stuff 3mon
  •   varnyard_ @fknduck thanks bro. It's dope though cuz it gets you out there. Let's you see shit and go places you normally wouldn't go. 3mon

» LOG IN to write comment.

deanald I wish my hillbilly head didn't ruin this picture : @fknduck #is250 #is350 #2is #carwash 3mon

» LOG IN to write comment.

deanald #tbt going up on a Tuesday who wants this thing? #cabby #cabrio #cabriolet #mk1 5mon

» LOG IN to write comment.

deanald #tbt to when we lived in a van. Ignore that random little girl @dannybanner98 #6flags 6mon
  •   deanald @angeliamarie13 lol deal I'll let you know when were not homeless 6mon
  •   angeliamarie13 @deanald haha okay good and make sure you have a bed with no girl in it this time so i dont bust your door open to jump on you and i get suprised with half naked people lol jk that was the perks of seeing you ...hey theres a nipple you wanna come down stairs and play beer pong with me now lol 6mon
  •   deanald @angeliamarie13 lmao ha wow I forgot about that! I'm sure it won't be happening this time just beer pong I'll just be a drunk lightweight lol 6mon
  •   angeliamarie13 @deanald lol i think that was my fav memory of you hahahahaha. Damn its all good ill just get you white girl wasted i dont drink all that much anywho so we can be white girl wasted together and "beat" everyone at beer pong n flip cup hahaha 6mon
  •   deanald @angeliamarie13 lol ha I totally forgot about that til just now. But that was funny. And whatever I always win at those games 6mon
  •   angeliamarie13 @deanald lol it was def a fun night. N haha yup sure you do. 6mon
  •   deanald @angeliamarie13 lol yea it was. And yea as long as I win I'm my head lol 6mon
  •   angeliamarie13 @deanald lmao as long as your not up against me you always win got it. Hahaha 6mon

» LOG IN to write comment.

deanald Haven't posted a picture in a while anyways so I can play the black and white game @gsavon_430 lol If I tagged you you're supposed to post a B&W pic of da whip #is250 #2is #lexusboys #wedemboyz #riseabovesuspension 9mon
  •   ayo_bish_ Challenge accepted 9mon
  •   alyssuhmiltz So stoked you can post a picture of your car but not your girlfriend 9mon
  •   alyssuhmiltz ️ lolol. Text me. New phone. Lost number 6mon

» LOG IN to write comment.