davestyles Dodgers !!! Who's coming? #la #dodgers 1d

» LOG IN to write comment.

davestyles Stalking the Janet Terminal of McCarran Airport in Vegas, where these plans fly employees in and out of Area 51. 😐 1w

» LOG IN to write comment.

davestyles 104.3 MyFM and Real 92.3 coming together at Dodger Stadium today. @1043myfm @real923la #bigboy #MyFM #real923 #iHeartMedia #la #dodgers 2w

» LOG IN to write comment.

davestyles 29 years ago!!! What's your favorite line? #topgun #maverick #goose #pennybenjamin 2w

» LOG IN to write comment.

davestyles Busy week... Pick one... 2w

» LOG IN to write comment.

davestyles This damn app mmmkay... 2w

» LOG IN to write comment.

davestyles Will someone please come have sex with this mockingbird so I can go to sleep... #matingcall? 2w
  •   irene_yay Every night.... Every. Single. Night. That little twerp decides to have a karaoke party. 2w
  •   manuelpyro Hahaha 2w
  •   droxx1000rr You can never trust a chirp and a smile...those birds are poison 😎 2w
  •   think_blue_dodgers918 That's all I hear too.. And I'm hearing them right now.. Not 1 or 2 but like a whole family or something.. 😴😴 2w
  •   beluturranga A mi me dio un poco de miedo pero no lo entendi 2w
  •   ag_____xo Lol its hungry! It's not a matingcal @irene_yay feed the damn bird it'll shut up 5d
  •   davestyles @ag_____xo Ha, I like my theory better. 5d
  •   ag_____xo Lol whatever floats your boat 5d

» LOG IN to write comment.

davestyles Ok, I'll get in on this "May the 4th be with you" thing... #la #dodgers #starwars #maythefourth #imyourfather 3w

» LOG IN to write comment.

davestyles Now this will be stuck in your head all day... 3w

» LOG IN to write comment.

davestyles Donnnnkaaaaayyyy... #MyUniversal 3w

» LOG IN to write comment.

davestyles One of us is a clown...the other one has a red hat. #balloonheadphones 4w

» LOG IN to write comment.

davestyles Seems legit... 1mon

» LOG IN to write comment.

davestyles Cast of Super Troopers at Dodger Stadium. Can't wait for #2 meow. #la #dodgers #supertroopers #supertroopers2 1mon
  •   janinth I was there My son almost crashed in to you when he was trying to get an autograph by one of the players out on the field. 1mon
  •   janinth Into* 1mon
  •   davestyles @janinth Haha oh no. He made it out there though, right? Which player? 1mon
  •   michael_macrae @davestyles did they have a new crabs story? 1mon
  •   davestyles @michael_macrae Haha. Not family friendly. "...and that was the SECOND time I got crabs." 1mon
  •   janinth He wanted Kershaw since he went out last year and they directed him to another player. Maybe next year if we sell enough tickets again. @davestyles 1mon

» LOG IN to write comment.

davestyles The cast of #SuperTroopers are throwing out the first pitch at the #Dodger game tonight, and to tell us about Super Troopers 2 !!! 1mon

» LOG IN to write comment.

davestyles "Go get me a Dodger Dog now...oh, and I'm your dad..." 1mon

» LOG IN to write comment.

davestyles When you see it... 1mon

» LOG IN to write comment.

davestyles What the.... . I have tix to this show every day this week on @1043myfm at 5p...so hang tough...my cover girls. Ok I'm done. #nkotb #newkidsontheblock #danny #donnie #joe #jon #jordan #tlc #nelly #secondbestgroupfromboston 1mon

» LOG IN to write comment.

davestyles A man has stolen a green Prius. I say let him keep it. 1mon

» LOG IN to write comment.

davestyles Ready for your interview? Great win today for the #Dodgers on Opening Day. #la #mlb. 2mon

» LOG IN to write comment.