» LOG IN to write comment.

danno34 19Victor - Blizzard of '16 #fdny #fdnyems #blizzardof2016 #thebronx 2w

» LOG IN to write comment.

danno34 Autumn Helene always happy to see her Daddy! 4w
  •   matara72 Awww!! 4w
  •   stacymitchl I want to eat her!!! She is delicious!!!!! 4w
  •   kingspoint Texas Born!!!! 4w
  •   danno34 @kingspoint yup forever she'll have a Texas state birth certificate. Made in Katy, Texas! And if we win that 1.5 billion we're coming home! 4w

» LOG IN to write comment.

1mon danno34
Normal Dan Lefebvre
danno34 Was a beautiful day to try out some of Santa's gifts. 1mon

» LOG IN to write comment.

danno34 Finally! Waiting in line to go in to theatre for Star Wars Episode VII! #theforceawakens #starwars 2mon

» LOG IN to write comment.

danno34 No Spoilers!! Please! 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon danno34
Video Dan Lefebvre
danno34 I told them just say what you'd say if this was really happening so they go with "oh crap"! LOL #starwars #theforceawakens #darthvader #episodevii #ohcrap #moviefx 2mon

» LOG IN to write comment.

danno34 OMG Look! LMAO Aubrey cracks me up. #theforceawakens #starwars #milleniumfalcon 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

danno34 View of sunrise over Downtown Brooklyn from Manhattan. 2mon

» LOG IN to write comment.

danno34 Aubrey loves being a cat so much she even has a tail. And yes she'll even chase the red dot around the house with the other cats. SMH! 2mon

» LOG IN to write comment.

danno34 Happy Thanksgiving from Braxton, Brody, and Aubrey (Autumn just wasn't having it for a pic!) 2mon

» LOG IN to write comment.

danno34 Vader and Vader #starwarscats 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

danno34 3mon

» LOG IN to write comment.