damezellihette "She was a girl who knew how to be happy even when she was sad. And that's important" #MarilynMonroe 1w

» LOG IN to write comment.

damezellihette Slovakian Minnie 2w
  •   laudiajezi Awwwh 2w
  •   ashlyee99 Tbh: oh Damez! Where do I start! I miss you a lot! You are so gorgeous and an amazing friend! ️ rate: BMS! 2w
  •   damezellihette I miss you lovely! Hope you're doing great and enjoying every second ! & thank you haha . ️You're a beauty too! @ashlyee99 2w
  •   ashlyee99 Thanks! 2w

» LOG IN to write comment.

damezellihette Walt Disney & Mickey 2w

» LOG IN to write comment.

damezellihette Mark Twain boat 2w
  •   austinshaffer77 Tbh- I miss you so much! We used to be close and I wish we still were . You're really pretty 1w
  •   damezellihette Miss you too! Hope everything's going well for you! Yeah haha we did use to be close . & thank you!@austinshaffer77 1w
  •   austinshaffer77 You're welcome are you ever going to visit kelly ?! I know she visited you 1w
  •   damezellihette I want to SOOO bad! But we will see ! I want to see everyone ! Not just her lol. But yeah she came and we had a blast! Wish she was still here @austinshaffer77 1w
  •   austinshaffer77 Yea nothing has really changed beside the people lol , but if you ever can please lmk I wanna give you a big huggg 1w
  •   damezellihette Well everyone changes over time ! & yeah of course we'll have to see each other ! @austinshaffer77 1w

» LOG IN to write comment.

damezellihette Had such a magical day at Disneyland today with @laudiajezi 2w

» LOG IN to write comment.

damezellihette The Trojan Horse #USCLovinnn 2w

» LOG IN to write comment.

damezellihette #WCW goes to Klaudia bc shes the coolest and Snowball would not have been as fun without her! 3w

» LOG IN to write comment.

damezellihette Miss being in love #momentofclarity 3w

» LOG IN to write comment.

damezellihette Bella confusione 4w

» LOG IN to write comment.

damezellihette Snowball selfie 4w

» LOG IN to write comment.

damezellihette #WCW goes to my awesome team ! 1mon

» LOG IN to write comment.

damezellihette Vivere, ridere, amore 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

damezellihette Lol our lovely coach 1mon

» LOG IN to write comment.

damezellihette Mi amore #MCM 1mon

» LOG IN to write comment.

damezellihette Selfie Sunday #ss from last Monday @ #Seaworld with the raddest animal in the world #sharksrule 1mon

» LOG IN to write comment.

damezellihette It was a beautiful day today 1mon

» LOG IN to write comment.

damezellihette My lovely teammates 1mon

» LOG IN to write comment.

damezellihette Good friends , but even better #wcw 1mon

» LOG IN to write comment.

damezellihette The coolest Slovakian I know 1mon

» LOG IN to write comment.