dahooder Yay. 99-98! #dubnation 4h

» LOG IN to write comment.

dahooder 4th quarter starts now. #dubnation 4h

» LOG IN to write comment.

dahooder Pre game. #warriors vs #rockets 9h

» LOG IN to write comment.

dahooder Dream come true. Go warriors. #warriors #NBA #splashbrothers #westernconference 10h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dahooder Hell yeah!!!!!!!! We are here. #warriorsground 11h

» LOG IN to write comment.

dahooder On our way to Warriors Home Game 2!! 18h
  •   awansauce Nice! 18h
  •   jamesyau Haha!! Yeah man!! I know you gonna do that!! 18h
  •   goro3 How long will take?!?! 😮😮😮😮 18h
  •   dahooder @jamesyau oh yea must watch. 17h
  •   dahooder @goro3 5 hours and 20 mins. 17h
  •   goro3 😮😮😮😮😮 17h
  •   dahooder @goro3 already did 1/3 in an hour. I believe I will arrive in a little less than 5 hours. Haha 17h
  •   goro3 Safe drive bro... 🏻🏻 17h

» LOG IN to write comment.

dahooder 喺香港買波鞋,嚟到LA當然都要買波鞋!#footlocker #footlockerapproved 2d
  •   edconyau 香港做賣家,美國做買手 2d

» LOG IN to write comment.

dahooder It's nice to have a free upgrade. #bumblebee 2d

» LOG IN to write comment.

dahooder Trying to beat the jetlag but failed, so it's breakfast time again. #squareonedining 3d

» LOG IN to write comment.

dahooder Woooooooo. #blockheads 3d

» LOG IN to write comment.

dahooder Sun finally comes out. Sooooo chill #farmersmarket 4d

» LOG IN to write comment.

dahooder It's breakfast time. #joansonthird 4d

» LOG IN to write comment.

dahooder 1am finally checked in hotel. Vacation officially starts now. #labound 4d
  •   goro3 Too bad....Clippers is out!! Take a ride to SF bro.... 4d
  •   kazsiuwan Have fun happy birthday 4d

» LOG IN to write comment.

dahooder Taking my yearly routine. LA HERE WE GO!!!!!! @clara_chan 5d

» LOG IN to write comment.

dahooder Thank you for everything tonite. Love you guys. #36isjustanumber 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.