d8ricky My first big boy purchase! 1w
  •   lucy_evangeline_ Hi Ricky ! I was just in your Master Class in Andover, thank you so much ! You are so amazing and I'm so glad I got to meet you ! Stay fierce Lucy 4d
  •   lexiandlady111 Hi ricky, this is olivia and Lexi we saw u today in our master class at bbt ! Thx for coming! Cassie, me, and olivia, and shelby, taught you the truck and stick-shift dance on stage! Hope u loved it! LOL!!! we will miss you hope to see you next year and hope u read this and comment back!!!! @d8ricky our instas are @oliviamcmath13 and @lexiandlady111 3d
  •   jenna_shorey Hey Ricky I was in your master class at bbt! We had a lot of fun dancing with you (even know I kinda failed) hope you had fun! - Jenna 2d
  •   oliviamcmath13 Hey Ricky it's Olivia I was in your master class at bbt yesterday and I had so much fun I'm so happy I got to meet you and dance with you! Your an amazing dancer and so nice. I'm so proud u learned (drive the truck, stick-shift) I'm proud of you! Haha! Thx so much for an amazing class hope you write back to me and you inspired me even more thank you sooooo muchhhh️ - Olivia 2d
  •   charlie_beny #twins @d8ricky congrats 2d
  •   fabiensoudiere Hot 21h
  •   gracew3344 Hi Ricky I'm Grace the girl that was begging for you to do a split at BBT yesterday!! You inspire me so much plz follow me!! 12h

» LOG IN to write comment.

d8ricky ALE! ALE! ALEMANIA! ALEMANIA! Where you at @_natasha_diane?! 2w

» LOG IN to write comment.

2w d8ricky
Valencia Ricky Jaime
d8ricky T'was a fun cruise. Right @fabian78001? 😎 2w

» LOG IN to write comment.

d8ricky And the #RedTourBoys say goodbye! Love ya all!! 1mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky We on a boatttt 🚣 2mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky Happy Mother's Day Mom. I love you forever! 3mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky Happy birthday to this butt head!! I love him forever and always! Happy birthday @will_thomas9!! 3mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky You were so good to me Pittsburgh! @will_thomas9 and I will be back without a doubt!! 3mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky Got to spend International Dance Day with some pretty talented dancers today! @mia_sedney @alinagy @tommielin @will_thomas9 Thank you to everyone who came out to class tonight! @millenniumdancepgh 3mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky Hey Pittsburgh dancers! Teaching contemporary tomorrow and @will_thomas9 is teaching hip hop! You don't wanna miss this! Bring your friends too #stooooked 3mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky I get real competitive at Disney. 3mon
  •   buchholzsean Wish I was there cuz 3mon
  •   d8ricky Wish you were here too cuz @buchholzsean 3mon
  •   juliehiscock 3mon
  •   ____eddie_ PTERODACTYL 3mon
  •   hi.luke 3mon
  •   hartman_01 You should post a picture from this weekend!!! I had so much fun meeting you and the other judges. Can't wait to see you at nationals! And this is one of the cloggers if you were wondering thank you for this weekend!!! 3mon
  •   ellahartman03 Yes it was really fun u are my favorite judge all this season anyway I'm one of the cloggers 2 thanks for getting a pic with us @d8ricky 3mon
  •   jewelhernandezzz Bahahahaha stop 1mon

» LOG IN to write comment.

3mon d8ricky
Brannan Ricky Jaime
d8ricky All I need in my life 3mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky Yay! 3mon

» LOG IN to write comment.

4mon d8ricky
Mayfair Ricky Jaime
d8ricky It's cool to call this home. It's a beautiful day at home. I love my home! :) 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon d8ricky
Normal Ricky Jaime
d8ricky Shot 2 of the shoot today by @mrvinny 4mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky One of the shots from today's shoot by @mrvinny! 4mon

» LOG IN to write comment.

5mon d8ricky
Normal Ricky Jaime
d8ricky I love you California! 5mon

» LOG IN to write comment.

5mon d8ricky
Mayfair Ricky Jaime
d8ricky Go Heat @eliottenicole 5mon

» LOG IN to write comment.

d8ricky @ miley with @ellegirard #ah 5mon

» LOG IN to write comment.

5mon d8ricky
Normal Ricky Jaime
d8ricky This isn't ok. Please pray for my country #SOSVenezuela My heart aches seeing my beautiful country look like hell on earth. Te amo mucho Venezuela estamos resando por ti! 5mon

» LOG IN to write comment.