cynthiaamata Even if I'm sick he don't wanna give me none #babykev #onenowasenough #shakinghishead #mybaby #snapchat #toocute 6d

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata This is what my sons dancing looks like in slo-mo he's just too cute #babykev #slomo #videos #mybaby 1w

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata this slays my heart so bad ! been a long time coming waiting for your EP @jasminevillegas but it's finally hear and omg slayyyy ! I love the sound gonna be bumping this 24/7 until I learn the lyrics lol #JasmineVep #ThatsMeRightThereEP #slayyy #jasminatorforever 2w

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata You got me sippin' on something, I can't compare to nothin' I've ever known. I'm hoping, that after this fever I'll survive 2w

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata Because a haircut was long over due #mybaby #babykev #haircut #latepost 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata I've got two letters for you, one of thems F and the other ones U, cause what you gotta do is go get yourself a clue 1mon

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata All I want ... 1mon

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata He loves playing with the apps or listening to the music that plays #babykev #lovesmyipod #lovesplayingonmyphone #shouldigethimanipad? 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata Mexico thanks to @beeloved_ & @flyerr32 for getting him this! #mexico #babykev #mybaby 2mon

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata That's why when the time came I let go of all the stuff I should've let go, a while ago #togetwhatyoudeserve #youhavetoletgo #ofwhatsholdingyouback 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata Taking selfies before yesterday's power outage & before my phone died during the rain #babykev #selfies #mybaby #hesquooshedmyface #chubbycheeks #bothchubbycheeks #smiles 2mon

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata I don't know, is it? 🌚 #toomanybaes #cantkeepcount 2mon

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata Oh you know, my son mastering the art of selfies #babykev #selfies #helovesphotos #takeswhenallthetime #needstomasterthebieberface #lol 2mon

» LOG IN to write comment.

cynthiaamata BAE WENT 0-100 REAL QUICK ON NATIONAL TV & OMFGGF JUSTTT JUST JUSTIN. . BLESS THIS DAY! Bless it for all eternity! @justinbieber #justinbieber #bae #omgg #hegavemeulcers #lmao #calvinklein #hesthenewfaceofcalvinklein #iscreamed #bless #imdone #sodone #bye 2mon

» LOG IN to write comment.