cuyien Dah ada kwn main bilk mainan..tak payah mama teman lagi..
Sampai patah benda tu..
#dua2dahpenat
#olaf #aryan
6d

» LOG IN to write comment.

cuyien Ada budak teriak nak beli
Abah tak lulus sebab kuman..hihi
2w

» LOG IN to write comment.

3w cuyien
Normal Cuyien Ah Chin
cuyien Bila bertemu
#sofea #aryan
3w

» LOG IN to write comment.

cuyien Pastikan Menikmati Saat Ini Hari Ini Jam Ini Minit Ini Detik Ini Sebab Besok Akan Berubah Menjadi Kenangan
#mornink
3w

» LOG IN to write comment.

3w cuyien
Amaro Cuyien Ah Chin
cuyien Dari kecik sampai besar nih..
#bagai #adik #sendiri
Moga Malaikat sentiasa lindung keselamatan Nya..Amin..
3w

» LOG IN to write comment.

3w cuyien
Normal Cuyien Ah Chin
cuyien Thailand.. 3w

» LOG IN to write comment.

cuyien Indah setiap keindahan Allah 4w

» LOG IN to write comment.

cuyien Best Husband
#tilljannah
#insyaallah
4w

» LOG IN to write comment.

cuyien Welcome To Underwater World 4w

» LOG IN to write comment.

4w cuyien
Normal Cuyien Ah Chin
cuyien Orang balik kami baru p..heee 4w

» LOG IN to write comment.

cuyien Nk update cikit ja
#mama #rindu #aryan
#handsome #boy #mama
1mon

» LOG IN to write comment.

1mon cuyien
Amaro Cuyien Ah Chin
cuyien Rasa mama tak dapat tidur 3 malam tanpa anak syurga disebelah..macam mana nk bt nih..mama dah rindu aryan
#phuket
#maktoktokwan
#missusayang
1mon

» LOG IN to write comment.

cuyien 10 mac!!
Satu satu tarikh yang takkan dapat satu family lupa..
Suara,Gelak ketawa,Kelakuan,Budi Bahasa..semua tentang kamu..sentiasa ada di hati..
Sentiasa rasa kamu dekat..
Abang cepat sangat masa tu..dah #2tahun kamu pergi pada pencipta yang kekal abadi..Abang #sumpah kami rindu abang..hanya doa ketika #sujud dapat kami lepas segala rindu yang ada..#doa dan harapan moga #kita bertemu #dialam sana..#syurga untuk #abang #Alhamdulillah..@aidaayoi40 tabah hatimu #wahai #mama #janji #allah #pasti
Kami rindu #abang sangat2 @khairinisaa_azahar @im_khairul_agil @khairul_akif #rasa semalam #baru berlaku #miss u sayang #haikalfirdaus
#bahgia #diSyurga #sana
1mon
  •   aidaayoi40 Rindu sgt2 kt abg....arine dh 2 thn abg pergi...semoga abg tenang d sna...Al-fatihah.... 1mon
  •   cuyien @aidaayoi40 al fatihah..amin 1mon
  •   jilbabafra Foto-fotonya bagus bagus deh, salam kenal yaa :) Follow aku yaa kalau mau cari jilbab kaos yang banyak pilihan warna nyaa :) 1mon
  •   cuyien @jilbabafra ya ok tq.. 1mon
  •   pusathijabaisy nice pict.. sukaaa... salam kenal yaa.. 1mon
  •   cuyien @aisyhouse salam kenalan dear.. 1mon
  •   kaosmuslimkeluarga Assalamualaikum, Salam silahturahim penuh berkah dari RAFFClothing - Kompak dan Harmonis bersama keluarga. Kami tunggu kunjungannya di IG kita ya.. 1mon

» LOG IN to write comment.

cuyien Tanya sama pokok
#aryan
1mon

» LOG IN to write comment.

cuyien Mujuq ada penyanyi ni sentiasa buat rumah ni jadi meriah..
#aryan
1mon

» LOG IN to write comment.

cuyien Ok bye!!!
Selesai percutian 6 hari 5 malam..
Moga Allah terus berikan kesihatan yang baik untuk mama membesar amanah Allah..
Moga akan ada perubahan walaupun hanya sedikit..
#tqdoc #tqnurse #tqAllah
#tqfamily
1mon

» LOG IN to write comment.

2mon cuyien
Normal Cuyien Ah Chin
cuyien Tapak kaki tapak tangan sejuk mcm ais..muka panas mcm tepi api..apa cerita nih..
Bsk doc lepas blk rumh..rindu dkt rumah syurga dunia...
#terkejut #dapat # bill #hospital #rm30ribu
2mon

» LOG IN to write comment.

2mon cuyien
Valencia Cuyien Ah Chin
cuyien Hai Boy..rindunya kamu
#aryanAnaqy
#anak #kesayangan #mama
2mon

» LOG IN to write comment.

2mon cuyien
Amaro Cuyien Ah Chin
cuyien Akan berakhir botol yang ke berapa????
Syukur Alhamdulillah Allah permudah segalanya..bila sedar..nmpk muka mak,anak,hubby..Nyawa saya ketiga2 wajah itu..
#malam #sunyi #aryan #takde #disebelah
2mon

» LOG IN to write comment.

cuyien Baru berapa jam..mama dah rindu dkt anak mama ni..mcm mn nk tdo malam ni..tp mama sendiri tak yakin anak mama nk tdo malam ni..hihihi..abang @khairul_akif klu aryan xok.. mai antr na..hihihi 2mon

» LOG IN to write comment.