» LOG IN to write comment.

cuddlebunny77 Sister and BFF (: #prom 1mon

» LOG IN to write comment.

cuddlebunny77 Mommy and daddy. #prom 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cuddlebunny77 Me and my baby's<3 2mon

» LOG IN to write comment.

cuddlebunny77 #shiftlead at work today!! #holla 3mon

» LOG IN to write comment.

  •   cuddlebunny77 @francisca.hurtado not gonna lie hurt pretty bad. But it's so worth it if you pick the just right design. (: 4mon
  •   cuddlebunny77 @francisca.hurtado how did it go girl??! 3mon
  •   francisca.hurtado @cuddlebunny77 four hours! One session! The last 30 minutes I cried because of the pain but at first it was like: so that's the needle? This is nothing... finally I'm happy with my black and grey design ;) you can see it on my instagram and thank you for sharing your experience :P 3mon
  •   cuddlebunny77 Wow! Mine was only 2 and a half hours and yes getting to know what the elder feels like takes some getting used too. Yours look fantastic! And it was totally worth the pain right? @francisca.hurtado 3mon
  •   francisca.hurtado @cuddlebunny77 totally! I'm pretty sure I want more tattoos haha at least I know that the next one won't hurt as hell 3mon
  •   francisca.hurtado (I hope you can understand what I'm saying cause my native language is spanish) 3mon
  •   cuddlebunny77 @francisca.hurtado I want a ton more I just don't know what yet lol Nd I understand perfectly!! How do you know English so well if you don't mind me asking. You are really good! 3mon
  •   francisca.hurtado @cuddlebunny77 oh thats amazing! Well, since I was a little girl I'm in love with north american music (and everything in english) so the lyrics and youtube(interviews, music videos and tutorials) helped me a lot to understand some slangs(? And... just music haha cause you try to sing(pronunciation) and to do it right (you have to listen better) then I started to talk with people who speak english and... thats it :P I hope to study next year in USA (idk if the career is called translator but I wanna learn 5 languages) 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cuddlebunny77 Tonight was SO fun!! I love my friends lol #18thbdayparty #conedyclub #laughuntilyoucry #thefunnybone #ilovemyfriends <3 6mon

» LOG IN to write comment.