cranberrie LAME!!! 4h

» LOG IN to write comment.

cranberrie A day trip to Nevada a few months ago 5d

» LOG IN to write comment.

cranberrie "Life is like a taxi. The meter just keeps a-ticking whether you are getting somewhere or just standing still." โ€” Lou Erickso

Spotted this little guy yesterday with my Sis-In-Law and nephew, on my first walk along the beach since moving here. It was nice to get out for some exercise! ๏ธ
1/19/2015
1w

» LOG IN to write comment.

cranberrie hi friends!! Sorry been MIA! We've moved into a new house, new town- Monterey, Ca.. And it's been busy, busy, busy! Some big life changes have been happening- so been adjusting. Thanks for sticking with me!! Hope everyone has had a really great New Year so far!!! ๏ธ 3w

» LOG IN to write comment.

cranberrie Here's to a Wonderful New Year filled with happiness, love, laughter and peace. Welcome 2015! My roses are still blooming ๏ธ
*iPhone 5s
4w

» LOG IN to write comment.

Slumber Jennifer
cranberrie Happy New Year! Last selfie of 2014! 4w

» LOG IN to write comment.

cranberrie "Free yourself from the complexities and drama of your life. Simplify. Look within. Within ourselves we all have the gifts and talents we need to fulfill the purpose we've been blessed with."
-Steve Maraboli ***Christmas Day sunset 2014
Hope everyone had a wonderful holiday! :)
4w

» LOG IN to write comment.

cranberrie And so, a new chapter in life begins... Hello fog 1mon

» LOG IN to write comment.

cranberrie It's up to you, to see the beauty of everyday things
-unknown
This little guy was doing a good job braving the windy day ๏ธ
1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cranberrie So this is Nevada. Just a few hours drive from home. Had never really been out that way before, should have done it sooner! Can you see my shadow? Hi ๐Ÿ˜€ 2mon
  •   hellooomonkey Haha... Yes, it's a long time. I don't know anyone here, but I have so much to do with my studies and we've been out photographing a lot, used a gym here and so on. So it's been easy to feel like home I'm also more of a country than a city girl. But I really liked New York. You kind of forget that you're in a big city while walking around in Central Park Wish you a fantastic 2015๏ธ @cranberrie 3w
  •   hellooomonkey It's "only" 2365 miles between us at the moment USA is soooo big!! 3w
  •   lisab_ Love it 6d
  •   jade_lavender Love the wide, impressive! 5d
  •   turkinstagram Great gallery friend Please use always #turkinstagram Thank you ๏ธ 5d
  •   cranberrie I would love to at least visit NYC once as well, just to say I've been there and see what it's like! ๐Ÿ˜€ haha yes USA is soo big And SOOO many different views!!! So many things to see!!! @hellooomonkey haha ONLY 2365 miles.. Actually.. That's not too many! ๐Ÿ˜€ 2d
  •   cranberrie @lisab_ thank you so much!!๏ธ 2d
  •   cranberrie Thank you kindly, Jade!! @jade_lavender 2d

» LOG IN to write comment.

cranberrie "Most things will be okay eventually, but not everything will be. Sometimes you'll put up a good fight and lose. Sometimes you'll hold on really hard and realize there is no choice but to let go. Acceptance is a small, quiet room."
-unknown
2mon

» LOG IN to write comment.

cranberrie Sunset from same place and day as a few of my last posts. Wishing everyone a good week! 2mon

» LOG IN to write comment.

cranberrie "It's the steady, quiet, plodding ones who win in the lifelong race."
-Robert W. Service

Happy Thanksgiving tomorrow to all who celebrate!!!
2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cranberrie "Sometimes you will never know the value of a moment, until it becomes a memory."
-Dr. Seuss
2mon

» LOG IN to write comment.

cranberrie "Don't carry your mistakes around with you. Instead, place them under your feet and use then as stepping stones to rise above them."
-unknown
2mon

» LOG IN to write comment.

3mon cranberrie
Normal Jennifer
cranberrie Gloomy and raining here today. What's your weather like? 3mon
  •   cranberrie Thaaank you!! ๐Ÿ˜€ @batmobile88 2mon
  •   akiris Cold, but hardly any snow! ๏ธ๏ธ๏ธ 2mon
  •   akiris Beautiful, btw 2mon
  •   cranberrie Ugh! If it's going to be cold.. Might as well be snow! ๐Ÿ˜ฎ thank you Michelle, hope you had a nice weekend.. And maybe some snow came?? @akiris 2mon
  •   revwarheart Beautiful, and beautifully warm; brings a little bit of summer back to me. ^___^ 2mon
  •   cranberrie Thank you kindly!!! ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€ @revwarheart yes, I miss summer too! 2mon
  •   davidcarlsonfbo LVELY 1mon
  •   cranberrie Thank you so very much!!! @davidcarlsonfbo ๏ธ๏ธ 1mon

» LOG IN to write comment.

3mon cranberrie
Normal Jennifer
cranberrie "Solitude is strength; to depend on the presence of the crowd is weakness. The man who needs a mob to nerve him is much more alone than he imagines."
-Paul Brunton
3mon
  •   cranberrie Thank you so much!! That makes me happy. ๏ธ๏ธ๏ธ @kcaley1 2mon
  •   howiseetheworld I know how that goes...I'll just take a few shots I promise!! Lol! Have a great time in NV, I look forward to seeing some photos!! Travel safe! 2mon
  •   cranberrie Haha yepppp!! had a great time sight seeing on Saturday in Nv- wish I had gotten up earlier as it gets dark by 4:30/5 now! but still saw some gorgeous views, it was a great day and decision to go to NV, yay!! Thank you sweet friend- any exploring for you this weekend?? @howiseetheworld happy Monday! 2mon
  •   howiseetheworld It's so cool that you can be in such diverse environments within just a days drive out there! New England all looks pretty much the same! No exploring this weekend just work and trying to catch up on stuff around the house. Ridiculous winds and now rain kindof put a damper on my plans for a birding/beach walk! Oh well...hopefully thanksgiving will be nice, I always like a good long walk before all the pigging out! So glad NV was fun!! 2mon
  •   cranberrie Hi M!! Oh man- did I not respond to this?? I'm so sorry!! Well, really we are just hours away from totally diff landscapes- soo lucky yes!!๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€ hopefully you got to do something a bit more fun this weekend, tho I personally think it's fun to stick around the house and get things done haha! I do like to take Saturdays to go out exploring tho- haven't gotten to do that the last couple weekends either. Been packing and loading boxes into rented uhaul trailers. The move is progressing. Ha! Have you gotten some nicer weather now? Hope so!! Have a lovely rest of your Monday! @howiseetheworld 2mon
  •   howiseetheworld No worries!! How soon do you move?! Are you getting excited?! Sometimes I think it would be fun to relocate, start fresh, the packing part scares me! The weather is horrid...again. Nor'easter with big wind and rain arrived this evening. I guess it's better then snow but still not good photography weather! ๐Ÿ˜• Hope your packing and your week go well! Make sure you don't pack a cat ...did you see the story about the family who moved to Hawaii?, thought their cat ran away only to find 30 days later that their cat was packed in a boxbut it is totally fine!! 2mon
  •   cranberrie Should be headed down on Sunday!! but, we'll be back up weekends to work on our house- just won't be the same cuz our stuff will all be gone and the house empty ha! If you take the packing slow.. It's not too bad! Do you have a lot of stuff? We do >.< haha oh well. No I've not heard that cat story! How in the WORLD did it live for 30 days?! I dunno about that...! No water or food? That's not possible I love snow pictures :) ya I'm not sure there is too much variety of things to photo where I am going.. We'll see.. @howiseetheworld ps- sooo not even close to ready for Christmas 1mon

» LOG IN to write comment.

3mon cranberrie
Normal Jennifer
cranberrie Myles and his chin crumbs 3mon

» LOG IN to write comment.