» LOG IN to write comment.

Nashville colormenae

» LOG IN to write comment.

colormenae I'm a smart girl 😇 17h

» LOG IN to write comment.

colormenae I just be doing some major coolin 2d
  •   tutustophatstea @colormenae we are a black owned business in GA trying to build followers and build our page. Please like and follow our page thanks. 16h
  •   gqready_ Yeah you seem to be in a not so good mood Saturday morning. You always smiling and talking and you just had your hat low chillin....I'm the dude that roomed 2 door down from Yall at the Westin. We was in the elevator together and I spoke to your friend Friday night when you opened the door. I actually regret getting a pic with you and Toya given yall are my favorite rapper's family. Idk I just don't like to bother plp are be all groupie and shit. But definitely a regret especially when me and toya was literally next to each other for about five mins on the phone by the elevators. :/ all good tho. @colormenae 14h
  •   xxbob.marley It's okay nigga @gqready_ find your diary and write your paragraphs there and then drink some water or find some place else to be thirsty.You are a grown ass man surely there's more you gotta do than fanGIRL like this 🏽 Yes I said it GIRL. and since you don't like to bother people block yo ass of her page she's 16😑 11h
  •   gqready_ @xxbob.marley I have personally witness that folks are really flagrantly ignorant on here. What The Fuck Is It Your Business Bitch. Move Around. Man reason I keep my page private! Vacuous Folks! 11h
  •   xxbob.marley Talk to me when you get your hands on a dictionary..Or may be even sone grammer lessons?🏾🏾 I have freedom of speech️ and i don't have time for your petty ass.Hell yeah it's my business and I don't want to follow you whether you private or nah who cares😛.Stop being a creep man and take care of your familyWhether you got that pic with them or nah its over, move on.. 7h
  •   gqready_ @xxbob.marley you're comical. I left off my I in main Wow. Lil Girl Get A Life! 4h
  •   xxbob.marley @gqready_ you're still here😴 clearly you don't have a life and you're how old? 45. Thank you i know i'm funny️.That's not the only think wrong with your parragraph sirAnyway i hope you found your diary Good day 2h

» LOG IN to write comment.

colormenae I love my daddy A night to remember 4d

» LOG IN to write comment.

colormenae My Two s 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

colormenae You rocked tonight & I'm so proud of you #lilweezyanaFest 4d

» LOG IN to write comment.

colormenae On da Bloccc😈 4d

» LOG IN to write comment.

Normal colormenae

» LOG IN to write comment.

colormenae 😈 5d

» LOG IN to write comment.

colormenae Sleep Tight to my fellow Princesses 5d

» LOG IN to write comment.

colormenae She's Beautiful 5d

» LOG IN to write comment.

colormenae Oh hi 6d

» LOG IN to write comment.

colormenae 🏾 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal colormenae
colormenae #NationalDogDay even tho luv is a human on the low 6d

» LOG IN to write comment.

colormenae Nah fr 6d

» LOG IN to write comment.

colormenae Great workout with @bodiesofsteele & @hardbodydriqq 😈 6d

» LOG IN to write comment.